Status på platser mellan Calpe o Aguilas

Tråd startad i 'Under Markisen' av Håkan, 10 Januari 2019.

1. Håkan

Håkan HBK Hedersmedlem

Kommun:
    Lidköping
    Medlemskap:
    2041
    HBK-Nr:
    1
    Nu är det bara några dagar kvar tills vi återvänder till Alicante och husbilen efter att vi varit hem och firat Jul o Nyår.

Jag antar att det finns många HBK-medlemmar som befinner sig på denna kuststräcka, som kan ge lite status på platsen där ni befinner er.
    När vi åkte hem i början på december fanns det relativt gott om platser men det verkar som det har ändrats lite i januari.

Hur fullbelagt är det på ställplatser och campingar nu i Januari?

Senast ändrad: 10 Januari 2019
  2. Marianne & Ranko

Marianne & Ranko HBK Medlem

Kommun:
    Göteborg
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    12537
    En hel del rörelser Håkan men ganska fullbelagt i Altea. Antonio hade 2-3 synligt lediga platser (ganska trångbott), vi själva fick 2 stora HB med Holländare idag och den minsta (panik) platsen är fortfarande ledig. Cap Blanche brukar ha lediga platser men vi går aldrig ner i hålan och kollar... Jag tror inte du behöver oroa dig, det finns alltid något och i värsta fall får du frikampa mitt i stan (marknadsplatsen) en natt om det verkligen krisar till (OBS! ej en söndag). Välkommen!

Helena o Tom och Håkan gillar detta.
  3. Diesel Doris

Diesel Doris HBK Medlem

Kommun:
    Västerås
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    9742
    Ligger på Marjal Guardamar och det verkar ganska fullt på campingarna /Ställplatserna här omkring i nuläget. Men det finns två ställen vi känner till där det finns plats, 1/ Den nya ställplatsen strax norr om La marina El pinet 2/ Marjal Costablanca, jättecampingen ett par mil in i landet. Sen kan man alltid kolla den camping man vill in på då det kan vara bilar som lämnar av olika anledningar osv.

Håkan gillar detta.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.