• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Spårsändare

Christina & Åke

HBK Medlem
Inlägg
338
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4383
Medlemskap
2024
Hej alla husbilsvänner!
Jag heter Christina och är ny medlem i husbilsklubben, det känns jättespännande.
Har idag fått reda på att om du har en husbil som har ett värde över en milion kronor och är försäkrad i Trygg Hansa, måste du ha en spårsändare i bilen för att få ut full ersättning vid stöld av bilen. Vid samtal med Trygg Hansa idag fick jag ett tips var man kan köpa en spårsändare. Hemsideadressen är
www.guardsystems.se
Trevlig fortsättning på hösten
 
F

F.d. 209

Guest
Sv: Spårsändare

Jag har Guard Systems/TrackGuard www.guardsystems.se i både personbil och husbil sedan ett par år tillbaka. GPS kräver att bilen inte står under tak, om man letar efter den. Lätt att montera. Byter batteri varje år, som Guard Systems levererar.
Ett annat system är redKnows redKnows.com eller Axtech med möjlighet även få bilens position via SMS och kan gå in på redKnows.com och se exakt var bilen befinner sig.
AEJ 432
 
Toppen