• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Som endast HBK intresserad.

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.601
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Sv: Som endast HBK intresserad.

Vad hände i MHCS, och varför?


Vad som rör andra husbilsklubbar skall inte diskuteras i detta forum! Vi ber alla respektera detta. /HBK-web
 
F

F.d. 50021

Guest
Sv: Som endast HBK intresserad.

Under Markisen Här snackar vi om vad som helst och har det gemytligt
 
F

F.d. 7117

Guest
Sv: Som endast HBK intresserad.

Många är säkert med i en del andra forum,där alternativet att vara med i en klubb inte finns. Så är det för mig. Så lite främmande är det att vara med i en klubb.Jag kan inte säga i nuläget om jag vill bli medlem och det har verkligen inte med hundralappen att göra.
Sen undrar jag hur en del medlemmar kan tycka det är så upprörande med Hbk intresserade. Vi har ju inte tillgång till allt som medlemmarna har. Är det hundralappen ni betalat som gör er upprörda? Förklara för oss Hbk intresserade varför ni retar er så mycket på oss.

Mvh Peter
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 10329

Guest
Sv: Som endast HBK intresserad.

Det verkar som om vissa har väldigt svårt att skilja på forumet och klubben. De flesta forum är ju gratis även om man måste registrera sig och de flesta klubbar brukar ha en klubbavgift.

Som medlem har man mycket större rättigheter men också skyldigheter.
 

Berra

FD HBK Medlem
Inlägg
462
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Sv: Som endast HBK intresserad.

Ibland förstår jag inte varför det alltid ska gnälla och klagas, varför inte bara se och läsa det som intresserar er,här har det blivit mer och mer en hönsgård, det måste vara någon fördel för medlemarna,men som vi behandlas och frågasätts nu,så ska vi nästan skämas för det.Tyvärr tro jag inte det gynnar någon,så sluta nu och gå ut, och trötta ut er med snö skottning,och börja feb med en vänligar attityd.

Jag får antagligen skitt för detta men det kan jag ta.

Berra stolt medlem av HBK
 
F

F.d. 13200

Guest
Sv: Som endast HBK intresserad.

I rättvisans namn borde nog enbart betalande medlemmar få tillgång att skriva i Forumet
 

Delfin

HBK Medlem
Inlägg
504
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2024
Sv: Som endast HBK intresserad.

Ibland förstår jag inte varför det alltid ska gnälla och klagas, varför inte bara se och läsa det som intresserar er,här har det blivit mer och mer en hönsgård, det måste vara någon fördel för medlemarna,men som vi behandlas och frågasätts nu,så ska vi nästan skämas för det.Tyvärr tro jag inte det gynnar någon,så sluta nu och gå ut, och trötta ut er med snö skottning,och börja feb med en vänligar attityd.

Jag får antagligen skitt för detta men det kan jag ta.

Berra stolt medlem av HBK

Snälla låt Berras kloka och välformulerade inlägg avsluta denna tråd.

hälsningar Bill :yes::wub:
 
F

F.d. 53076

Guest
Sv: Som endast HBK intresserad.

Hei Delfin istemmer i ditt inlegg. Nytt medlem som liker det jeg ser, derfor sier jeg som vår herre "forlåt dem for de vet ikke hva de gjør" heldigvis er vi forskjellig
Hilsen en norsk raring
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Som endast HBK intresserad.

Hej Gurra
Jag betalade för 2 år på samma gång av 2 orsaker, första orsaken: det är lite jobbigare att göra en utlandsbetaning (en massa koder mm lite lat) andra orsaken det kostar bara 10 € (jag förstår att 100 kr känns mera för jag var till Haparada förra helgen handlade för mera än 10.000.- kr tänk om det var euro :) )
Ha de paffw

Det kan jag förstå vara smidigt:D

Gurra
 
Toppen