• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Solpanelkit från Legoelektronik erfarenheter av service och köp - högsta betyg!

K

Kalabra

Guest
Tänkte dela med mig av erfarenheten från Legoelektronik och det köp av solpanel jag köpte.
Jag kollade runt ganska noga och hade kontakt med några olika aktörer men redan i första mejlsvaren så stack detta företag ut. Jag har bra koll på el-delen men inte när det gäller hur solpanel resp regulator fungerar och jobbar tillsammans så här hade jag en del frågor.
Jag har hela tiden fått oväntat snabba svar och bra hjälp med de funderingar jag haft och kan inte annat än att ge dem högsta betyg.
Nu är panelen monterad (betydligt enklare än man kan tro) och den levererar laddning helt enligt vad specen utlovar.

Trevlig sommar!
 
F

F.d. 32985

Guest
Kan bara instämma med Legoelektroniks servicenivå.
De var lite dyrare än vissa andra men då det var första gången vi skulle montera solpanel valde vi svensk firma som även efter köp gav väldigt god service. Vi hade kontakt med de både innan köp som under montering och de var väldigt hjälpsamma under hela resan.
 
Toppen