• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

solen skiner...

F

F.d. 6238

Guest
Sv: solen skiner...

Hej på Dig Leif. Det är alltid roligt när någon är glad.
Här i Göteborg är det mulet kallt också blåser det. Men nu är det inte många dagar kvar tills vi skall träffas i Älghult, det ser vi fram emot. Jag vet inte hur fort mitt hus går men jag kan hålla hastigheten, hälsar Monica o Kurt
 
F

F.d. 2344

Guest
Sv: solen skiner...

Umeå 6 grader och en underbar vårdag.
Eric :D
 
F

F.d. 6057

Guest
Sv: solen skiner...

Våren börjar leta sig ända till Piteå +5 och sol vad mer kan man säga Härliga tider stundar.:D
 

Delfin

HBK Medlem
Inlägg
504
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2024
Sv: solen skiner...

Hej!

Trollhättan skit väder. Vi brukar grilla på lördagar men idag går det inte att få igång grillen. Regn å blåst brrr.....:twitcy:
 

Nizze

HBK Medlem
Inlägg
356
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025
Sv: solen skiner...

Hej!
Här i Oskarshamn har vi suttit ute och fikat för första gången i år. Solen sken så gott mot husväggen, tvåsiffrigt på temometern. Fixar lite med bilen. Byter tillbaks bilradio och gardiner till ursprunget. Vi väntar på besked om när vi får hämta den nya pärlan. Hoppas vi får den innan påskträffen.

Anitha o Bertil samt katten Nizze.
 

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Inlägg
763
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2024
Sv: solen skiner...

Här i Leksand var det soligt på förmiddagen ( passade på att gå ner till viken och dra lite abbore, resultatet kommer i fiskeforum) Sen blev det blåsigt och grått.

Åke 65
 
F

F.d. 6657

Guest
Sv: solen skiner...

Possitivt tänkande!

Sånt här tycker man om att läsa och njuter av, denna trevliga klubb skulle ha fler inlägg med possitivt tänkade. För mycket gnäll på bl.a. våra medtrafikanter i vissa inlägg, tänk glada tankar och njut av livet.

H.Olof
 
Toppen