• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Snyggaste toan ?

Knerten

HBK Medlem
Inlägg
258
Kommun
Norge
HBK-Nr
180
Medlemskap
2024
Sv: Snyggaste toan ?

Jeg (og min svoger her) hadde nytte av denne i Amsterdam. Men denne er jo ikke så vakker og kunstnerisk!
 

Bilagor

  • pissoir-amsterdam.jpg
    pissoir-amsterdam.jpg
    82,3 KB · Visningar: 1
F

F.d. 16087

Guest
Sv: Snyggaste toan ?

Ja jag skulle kunna visa en, men jag är rädd att ni skulle tycka det är en skitsak.
MVH. Gunnar S
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.578
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Snyggaste toan ?

Hmmmmmm, jag undrar om det är med sådana flotta avträden de vill få husbilsåkare med egna toaletter i bilarna, att välja camping i stället för ställplats.

JANKRO.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 16087

Guest
Sv: Snyggaste toan ?

Lite smal, går inte att använda på morron.:twitcy::twitcy:

Jag är lite besviken på moderna husbilarna med sina elfotsteg.
Innan brukade jag ta med den fasta pallen då jag gjorde morgontoaletten. I rädsla av att få urininfektion av det kalla vattnet.
:swoon::swoon:
MVH. Gunnar S
 

Anne & Klas

HBK Medlem
Inlägg
1.808
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2024
Sv: Snyggaste toan ?

Dasset för tre påminner mej om barndomen. Min kompis föräldrar hade ett sådant och jag kommer ihåg vad det luktade av såpa när det var nyskurat.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Snyggaste toan ?

Den tegningen må være fra 80-tallet, BYTE magasin gikk inn på slutten av 80-tallet en gang.
 
F

F.d. 25144

Guest
Sv: Snyggaste toan ?

Den tegningen må være fra 80-tallet, BYTE magasin gikk inn på slutten av 80-tallet en gang.

Ja Knut, visst har det hänt mkt på cumputersidan....nu har vi dom tom i telefonen, men dassen är i stort sett sig lika! Det blir nog svårt att få in dom också i telefonen:wub:men fasiken vem vet:confused:
 
Toppen