• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Smarholmen

F

F.d. 50042

Guest
Nu står jag åter i detta paradis, åtminstone när solen skiner och havet ligger lugnt. I natt -3,5°, men nu kl 10,30 är det +7,5°. Jag fick förnämligt besök av Ove, Lisbeth och Teddi, både igår och idag. Dom bor ju inte så långt härifrån. Man syns från deras hus, och första gången jag var här nere så sa Ove till Lisbeth nu har galningarna kommit redan. Men bor man i Västra Frölunda är det inte mer än 32 km, så skulle det bli överfalls väder så är det bara att sänka ber bilen och dra hemåt. Smarholmen har blivit en favorit för mig sedan min älskade Marianne gick bort i december 2011. Jag åker så mycket jag kan och orkar. Jag var på väg att åka ner till Spanien med Jappe, men fick jag avstå ifrån, det blev bara värre och 11 januari blev jag inlagd på Sahlgrenska men lungemboli, så nu får det bli korta resor typ Lövstaviken i Falkenberg och motsvarande längder.

Ha de bra alla husbilskompisar hoppas att vi ses ute i spenaten.

Bosse
 
Toppen