• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skitfiske, men skönt ändå

F

F.d. 5106

Guest
Vi drog en tur upp till Noppikoski (Orsa finnmark) i helgen för att koppla av och fiska lite Öring å Röding, provade två sjöar men utan att få något på land :eek: hade tyvär inte flugspöt med pga. rullbyte, så då får man skylla sig själv :D

Men oj vad fint det är där uppe, bara man har packat bussen så inte grejorna rammlar ur.. Hahaha.....


Here we go :swoon:

Bild001-4.jpg


En del av Oreälven.

Bild002.jpg


Ovralampi (Ekorrtjärn)
Vackert ställe, med björnjakt bakom bussen på lördagskvällen (en skjuten på 175kg några km ifrån oss.)
Naturen är väldigt nära här :D

Bild005.jpg


Bild003-1.jpg


Bild011-3.jpg



En riktigt skön helg i allafall, och frun bjöd på älgfärsbiffar m potatisgratäng till "storfiskaren" :p (se under köksregionen "Ominaugn" )
 
Senast redigerad av en moderator:

tommyobritt

HBK Medlem
Inlägg
76
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
4412
Medlemskap
2024
Sv: Skitfiske, men skönt ändå

Ja, vi komm till Fattmomacke så skulle jag lösa fiskekort tjii fick jag ,då hadde blivit fiske förbud en vecka tidigare så det var bara att dra vidare,:twitcy:
 
Toppen