1. Blir du medlem nu i Husbilsklubben.se och betalar inträdesavgift och årsavgift så gäller årsavgiften både för resterande del av 2019 samt hela år 2020. Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny

Husbilsklubbens årsmöte år 2020 kommer att hållas i Mariestad. Mer information finns här: Årsmöte 2020

Stäng meddelande

Sex år

Tråd startad i 'Hälsoresan' av Linnéa & Eide, 13 Oktober 2016.

1. Linnéa & Eide

Linnéa & Eide HBK Medlem

Kommun:
    Kungälv
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    275
    Den 13 oktober 2010 blev en vändpunkt i mitt liv. Jag fick en allvarlig tumör bortopererad och förlorade höft och ben på vänster sida. Sedan dess är det rullstol som gäller. Jag har skrivit om det tidigare. Men livet går rätt bra ändå och Eide finns ju vid min sida. Jag är glad att jag har livet och att inget återfall i sjukdomen kommit. Detta är min hälsoresa och jag tror att den fortsätter i husbilsglädje en bra bit till. :)

Linnéa

2. surtecruisers

surtecruisers HBK Medlem

Kommun:
    Kungälv
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    4687
    Sv: Sex år

roligt att höra att ni tar hand om varandra och är positiva det är det viktigaste ! fortsatt lycka till önskar vi på andra sidan älven !

hianders och Linnéa & Eide gillar detta.
  3. Ami

Ami HBK Medlem

Kommun:
    Strömstad
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    681

Stor kram till er båda och tack för alla trevliga stunder både IRL och på Melodikrysschatten! Vi hörs på lördag.

Ami

Linnéa & Eide gillar detta.
  4. hianders

hianders HBK Medlem (P)

Kommun:
    Avesta
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    145

:)Så underbart Linnéa och Eide att det fortsatt går bra. Vi är många som följt er kamp genom åren och det var många samtal till västkusten 2010 och framåt där Eide satt som informatör och tålmodigt svarade på hur det gick.

Fortsatt Lycka till och välmående!

Inger o Hasse

Jappe och Linnéa & Eide gillar detta.
  5. Maja

Maja HBK Medlem

Kommun:
    Arvika
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    215

Det gläder mig att höra om din lycka, Linnea. Önskar dig/er allt på Hälsoresan. Själv "firar" jag snart femårig (egentligen 5,5 års) cancerkamp med allt vad det betyder av behandlingar, biverkningar och följder. För att inte tala om de närståendes oro och bekymmer.
    Ser fram emot att möta er på vägarna snart!
    Allt gott!

Lundsholm och Linnéa & Eide gillar detta.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.