• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sett från ovan, reseskildring med drönare

F

F.d. 53392

Guest
Sv: Sett från ovan, reseskildring med drönare

Varför ha musik överhuvudtaget? Är bara irriterande.
 

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Sett från ovan, reseskildring med drönare

Lugnt och snyggt!
Jag förstår att du inte vågade närma dig ställplatsen från sjösidan med tanke på risken för att hamna i vattnet.
Musiken är ett svårt kapitel, många föredrar instrumentalt med samma tempo som videon.

PS! Du vet att man kan dela upp videon och ändra hastighet på valda delar i iMovie?

Hej Anders,

Tack, ja så är det jag var försiktig med att flyga över vattnet, vill inte sänka Phantom pengarna i ån :).

Jag har bara hållt på med Imovie och drönare i sex dagar, så det tar lite tid att lära sig..... men fantastiskt roligt.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Sett från ovan, reseskildring med drönare

Til vanlig har jeg en avklippt hørlurplugg sittende i kontakten :D null lyd til jeg selv ønsker det - da er det bare å nappe ut pluggen. :rolleyes:
 

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Sett från ovan, reseskildring med drönare

Hej, nu har jag besökt en väldigt fin ställplats, den ligger vid Sundbyholms slott och där finns också Sundbyholms Gästhamn.
Allt material är klart, väntar bara på tillstånd från innehavaren, sen lägger jag ut.
Det blir lite kort info om platsen med koordinater och övrig info.
 

BoBil333

FD HBK Medlem
Inlägg
517
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Sett från ovan, reseskildring med drönare

Vad är det för tillstånd du väntar på?

Jag har bara pratat med de som driver Gästhamnen i telefon, vi ska ses någon dag så ska jag visa bilder och video jag tagit.

Vill gärna höra deras åsikt om det här, så vi är överrens, men de lät väldigt positiva i telefon :).
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Sett från ovan, reseskildring med drönare

Vad är det för tillstånd du väntar på?

Tror nog att det är en fördel, på lång sikt, om man är överens med ägarna när man lägger ut en plats - vare sig det är på Hbk eller någon annan stans.
Sen finns naturligtvis kommunala platser där denna fråga inte är aktuell.
 
Toppen