• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

service utomlands

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Nu choken lagt sig och jag har haft helgen att fundera över vad som hände egentligen hos tandläkaren.... Som jag ser det så är tandläkaren först intresserad av att fixa saker som hon får snabba pengar på, för inga av mina akuta tand problem är med på offerten, när hon sen har tagit betalt, så tar det inte många dagar innan jag kommer tillbaka med mina akuta tand problem...och så får jag betala för det som jag entligen sökte för första gång för....
Så imorgon så går jag till en annan tandläkare.... Frågan som återstår sen är hur skall jag nu göra för att återgälda kvinnan som gav mig en stor kram och två kyssar på kinden...:) Skall jag bjuda ut henne på en trevlig middag ;).... Eller?
Jo jag googlade " dentist tarifa" ochdå hittade jag flera tandläkare här i tarifa... Och även feedback.... De jag gick till hade bara 3 stjärnor av 5 :swoon:
 
Senast ändrad:

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.420
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Jo! Om du bjuder ut tandvården på middag istället för att de lagar dina tänder, får du lära dig leva med din tandvärk!:)
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Nja du... jag kan nog både betala tänderna och middagen..:yes:... jag trodde du först menade att om det blev en billig middag så kanske jag fick en smäll på käften (tandskada) av kvinnan.:confused::twitcy:
 
Toppen