• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Service Bilpartner eller Hedin bil Skåne

E

Ekorre

Guest
Hej

Någon som kan rek någon av dessa firmor i Lund eller Helsingborg för service på sin bil, båda är verkstäder enligt Fiats hemsida.
 

annette.bengt

HBK Medlem
Inlägg
227
Kommun
Svedala
HBK-Nr
8123
Medlemskap
2024
Vad ni än gör åk inte till Bilpartner i Hbg deras åf service kommer att tas bort till fördel mot Ekeby Husbil & Husvagnsservice. Anders fixar det mesta och blir auktoriserad på Fiat i år (2018) Hedin i Lund bollar sina kunder till Arlöv som är helt ok.
Annars har du Ströms Bilverkstad i Malmö klarar upp till 3,5 ton mycket kompetenta
/ Bengt
 
E

Ekorre

Guest
Ekeby känner vi till, och dom är bra, men nu har vi fått en kallelse från Fiat att komma in med bilen för ett åtgärda ett problem som är gratis och som går på garantin, undrar om det går bra att köra till Ekeby då, får nog ringa och kolla
 

Åke Nordström

HBK Medlem
Inlägg
235
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
3583
Medlemskap
2026
Nyligen har Hörby Bil blivit auktoriserad för FIAT (FIAT Professional) med lyft som klarar 7 ton. Jag har mångårig erfarenhet av deras kompetenser (SUBARU-åkare) där de bland annat till och från lagar något i stället för det alltför vanliga numera att i alla lägen byta ut den trasiga delen. Vad gäller vår husbil har de klanderfritt skött service och för ett år sedan bytt mina "framben" till AL-KO:s ACS . Är mycket hyvens folk att ha att göra med.
 

bernt c

HBK Medlem
Inlägg
77
Kommun
Laholm
HBK-Nr
6332
Medlemskap
2024
Ekeby bil o husvagns service är nu akturiserad Fiat verkstad,var där igår o gjorde full service, verkar kunniga när det gäller Fiat
 

batju

HBK Medlem
Inlägg
149
Kommun
Svedala
HBK-Nr
3611
Medlemskap
2024
Marcus på Champion Auto i Arlöv har hållit på med Fiat i många år. Duktig mekaniker.
 
Toppen