• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Readly och Husbilstidningar: Upprop

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

Titta noga så ser du en liten soptunna, klicka på den och tidningen ligger åter online!

image.jpg
 

aake

FD HBK Medlem
Inlägg
4.456
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

Någon sådan soptunna visas inte på min skärm, trots att jag kikat mycket noga. Det enda sätt jag hittar för att kunna begränsa antalet nedladdade tidskrifter är att under "allmänt" begränsa antalet tillåtna nedladdade innan de äldsta suddas automatiskt.

aake
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

aake, om det är Readly så klickar du på "nedladdade", där ser du alla tidningar som du laddat ner.

Tryck på den tidning som du vill ta bort, du får då tre alternativ, det sista.heter " ta bort nedladdade data" klicka på det och tidningen är borta.

Tommy
 

aake

FD HBK Medlem
Inlägg
4.456
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

Los Suecos,

Jag önskar att det vore så enkelt. Jag får inte upp dessa alternativ, inga val alls, det enda som händer är att tidskriften öppnas på nytt.

aake
 

aake

FD HBK Medlem
Inlägg
4.456
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

Hos mig också, frånsett att jag inte lyckas få fram den lilla rutan med valmöjligheter.

aake

Redigerat: Kan det vara så att dessa val inte står till förfogande vid provprenumeration? Lite knepigt i så fall. Jag får ju inte heller valet "att spara", men det tycks gå med automatik.
 
Senast ändrad:

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

När du laddat ner tidningen är den per automatik sparad och finns kvar tills du själv tar bort den, alternativt när du passerat gränsen för ditt egna val av antal sparade publikationer, då appaen själv tar bort den.

Håll fingret "lugnt" mot tidningen, "klicka" inte..... värt ett försök.

Kan också vara så att provprenumerationerna fungerar annorlunda, men varför skulle man göra en speciell s/w för dem?
 

aake

FD HBK Medlem
Inlägg
4.456
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

Tack Los Suecos, så enkelt var det!
Visserligen har det gått några veckor sedan inköpet, men jag är inte helt van vid klösbrädan ännu.

aake
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

Måste bara berätta att Readly är fantastiskt. Tack för tipset inne på tredje månaden. Rekommenderas! Ladda ner en provperiod!
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

Måste bara berätta att Readly är fantastiskt. Tack för tipset inne på tredje månaden. Rekommenderas! Ladda ner en provperiod!

Readly och Ztory är fantastiska appar. Man får nypa sig i armen för att vara säker på att det inte är en dröm!

Nackdelen är att man inte hinner läsa alla intressanta artiklar, fördelen är att de finns på plats till senare tillfällen.
 

EPersson

HBK Medlem
Inlägg
1.576
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2024
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

Readly och Ztory är fantastiska appar. Man får nypa sig i armen för att vara säker på att det inte är en dröm!

Nackdelen är att man inte hinner läsa alla intressanta artiklar, fördelen är att de finns på plats till senare tillfällen.

Känner lite samma sak, att man inte hinner med allt.
Då brukar jag trösta mig med att det är så jäkla billigt.
Och vad mycket tidningar man bläddrar igenom som man aldrig annars skulle ha köpt.

Lite orolig för att det är för bra, kommer det att hålla?
 

Nilsebbe54

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
7264
Medlemskap
2024
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

En annan bra detalj med Readly är ju att man kan ha appen på 5 enheter för 99kr:yes:
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Readly och Husbilstidningar: Upprop

Vissa tidskrifter kostar lika mycket för ett enda lösnummer som för månadsavgiften i Readly/Ztory.
Som nämnts tidigare finns i Husbil och Husvagn ett reportage som handlar om en medlem i klubben.

image.jpg
 
Toppen