• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ragglanda

H

hianders

Guest
Sv: Ragglanda

Vi hänger på tack-kören och framför vårt varma tack till Susanne och Ragge! Vi kom ju t Ragglanda på lördag kväll och upplevde en fantastisk underhållning i tältet under kvällen. Vilka musiker vi har i klubben, MaHaJa eller om ni vill JaMaHa = Janne, Magnus och Hasse. Suveränt duktiga, tack till er också.

Hasse & Inger/hianders
 

Birglas

HBK Medlem
Inlägg
2.247
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2024
Sv: Ragglanda

Ett varmt tack till Susanne och Ragge för hela arrangemanget från torsdag till söndag.:D
Tack också Magnus, Hasse och Janne för två kvällar med fantastisk underhållning.:music-icon:

På grund av morgonens åskväder och ösregn blev det inte tillfälle att tacka alla meddeltagare och ta farväl innan vi for. Vi gör det nu i stället.

Birgitta och Lars-Åke
 

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Inlägg
13.489
Kommun
Hässleholm
Sv: Ragglanda

Det blir bara trevligare och trevligare.

:mh3: För vår del började det redan torsdag kväll med sång i tältet. Sen visade sig att alla våra grannar i gatan är jättetrevliga.

:music-icon: På fredagen åkte vi bussen till Elmia. Åter tillbaka, förfest i gatan, hamburgergrillning och sedan fest i tältet till proffsmusiker.

:music-icon: Melodikryss och vandring runt sjön på lördagen. Rundan är 12 km med flera cachar och ett fint litet café ungefär på halva vägen. Efter den egna middan blev det förfest i gatan igen och sedan fest i tältet till proffsmusiker, igen.

:( Tyvärr drog det in ett herrans oväder över södra Sverige på söndagen så de flesta rullade iväg, vi med. Annars skulle vi ut i skogen och plockat svamp.

:msn_flower::msn_flower::msn_flower: Ett stort tack till alla som gjorde helgen till vad den blev och ett särskilt tack till Susanne och Ragge.
:msn_heart::msn_heart::msn_heart:
 
F

F.d. 50024

Guest
Sv: Ragglanda

Vi vill också passa på att rikta ett stort tack till Susanne o Ragge för gästvänlighet och allt ni gör för oss klubbmedlemmar!!:bock:
Har verkligen haft en jättetrevlig långweekend på Ragglanda med gamla och nya bekantskaper av HBKare.:mh4::mh4:

Nu har vi "landat" på Gekås ställplats i Ullared så i morgon blir det mer shopping.

Hälsningar från Torill o Torbjörn
 

schmid

HBK Medlem
Inlägg
1.902
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: Ragglanda

Hej!

Vi vill också tacka för en jättetrevlig träff.

Vilket gäng vi är i HBK....helt otroligt.

Tack Susanne & Ragge, som alltid ställer upp för oss som kommer till er.:)
Ett stort tack till Magnus & Janne som jammade tillsammans med mig.:music-icon:

Härligt.

Samt tack till alla trevliga HBK-are, ingen nämnd ingen glömd.

Ni är underbara! :):):)

Ha det gott!




 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Ragglanda

Vill också tacka alla och naturligtvis värdparet som är helt underbara.

I bilen hem var eftersnacket lyriskt om hur många underbara kompisar vi fått genom klubben.

Denna gång vill jag ändå speciellt framhålla Bengt-Uno. Denna goa gubbe ställde upp mitt i natten och fixade så jag fick varmt i husbilen. Nej då, han låg inte i vår säng om någon trodde detta. Han fixade så cirkulationen kom igång i värmesystemet och vi slapp frysa.

Tack Bengt-Uno, sådana kompisar värmer. (Vitsigt eller hur)
 
S

Sune & Eva

Guest
Sv: Ragglanda

Tack för att vi fick vara med, det blev en snabbvisit på fredag-lördag men vilken stämning. Vi vill rikta ett stort tack till Susanne & Ragge som anordnar denna träff, samt ett stort tack till den trevliga musiken vilka festprissar. "Ha de gött" . Mvh Eva & Sune :)
 

kjellemona

FD HBK Medlem
Inlägg
186
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5065
Medlemskap
2022
Sv: Ragglanda

Vi vill också passa på att tacka för en Jättetrevlig helg, som alltid, när vi är hos Susanne o

Ragge. Alltid lika trevliga husbilsgrannar. Jag vill även passa på att tacka Susanne som

gav mig ett namn att ringa ang lägenhet. Hos honom fick jag inget napp, men fick ett

nytt namn som gav en lägenhet på landet som vi var ute efter. Vi har nu möjlighet att få

en lägenhet där vi kan ha bilen i garaget och husbilen stående invid husknuten.


En stor Bamsekram från
Kjelle o Mona:D
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Ragglanda

Kul att ni fick napp!
Vi vann ju på v75 i helgen av detta så köpte jag 3 triss o 1tia.
Av detta vann vi 75:- jag köper 3 triss nästa gång jag kommer åt att handla dessa.
bif bilder på detta skrap. Fick ju bara med 2 triss innan skrapet men ni ser ju nr serien när jag skrapat



v 75 001.JPG

v 75 002.JPG
 
Senast ändrad:
Toppen