1. Blir du medlem nu i Husbilsklubben.se och betalar inträdesavgift och årsavgift så gäller årsavgiften både för resterande del av 2019 samt hela år 2020. Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny

Husbilsklubbens årsmöte år 2020 kommer att hållas i Mariestad. Mer information finns här: Årsmöte 2020

Stäng meddelande

Ragglanda?x]

Tråd startad i 'Familj och Ungdomar' av F.d. 582, 7 April 2008.

1. F.d. 582

F.d. 582 Guest

Heey alla!

Vi ska åka till Ragglanda på årsträffen å nu undrar ja om de e några andra roliga människor som ska dit xP;):p Skulle vara massa mkt kul å träffa folk!:) Ja ja ha de gött everyone
    Pussåkram från Annaa<33

2. F.d. 6922

F.d. 6922 Guest

Sv: Ragglanda?x]

Hej Annish!
    Vi ska till Ragglanda jag och min familj.
    Jag heter Adam och är en kille på 16 år som ska åka tillsammans med min syrra Mimmi 14 år och mina föräldrar "Brittis" & Kent. Det ska bli kul att träffa nån i ens egen ålder så man inte bara blir omgiven av "gamla".

Det ska bli kul att träffas alla! Skriv gärna nåt svar och fråga nåt, det vore kul!!!
    Ha det gött!<3 /pegutten

3. Ragge 358

Ragge 358 HBK Medlem

Kommun:
    Jönköping
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    358

Vi har ju en kille på 12 år som även kommer ha någon kompis hos sig under helgen.

Så det blir nog lite ungdomar./susanne

4. F.d. 582

F.d. 582 Guest

Hallo Pegutten:) Vad kul att ni ska dit! Ja, det ska bli kul att träffa dig och din syster. Jag har en bror på 16 oxå så de kan nog bli skoj:) hoppas att fler ska dit oxå, ju fler desto roligare:D pussåkram till alla<3 /Anna

5. F.d. 11439

F.d. 11439 Guest

ville till ragglanda men vi har ju ingen husbil för tillfället:( vi får den nog på fredag:D
    är det nån som ska med på träffen i norberg? jag ska dit och
    skulle va kul om fler ungdommar kom:D
    vill träffa alla er;)

pussar å kjamar <3<3 // Elin <333

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.