• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Påställning

gertolof

HBK Medlem
Inlägg
49
Kommun
Varberg
HBK-Nr
10305
Medlemskap
2024
Såg till min förvåning när jag kollade på Transportstyrelsens sida "Mina fordon" att husbilen jag ställde på i går lördags inte var registrerad som påställd fast att jag fått ok när jag ställde på den. Såg detta nu när jag just skall ut och ta premiärturen.
Ringde Transportstyrelsen men där är endast automatik svarar på helgen. Kör ändå och hoppas att allt går bra.
Är det någon annan som haft dessa problem?
 
F

F.d. 52979

Guest
Sv: Påställning

Inga problem, det tar någon dag innan du kan se det i på mina sidor, råkade ut för samma sak i början på denna vecka.
 

Helena&Rolf

HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Åtvidaberg
HBK-Nr
10108
Medlemskap
2024
Sv: Påställning

Hände oss en gång, sedan dess skriver vi alltid ut sidan innan vi loggar ut.
Tar med den kopian uti fall att..
 

gertolof

HBK Medlem
Inlägg
49
Kommun
Varberg
HBK-Nr
10305
Medlemskap
2024
Sv: Påställning

Tog premiärturen igår trotts ovissheten om att köra olagligt!
Kollade tidigare idag om bilen blivit registrerad men icke. Men vid 22 tiden ikväll visade det sig att den var registrerad som planerat den 13/4. Då var det alltså så som jag tipsades om att det tar några dagar att se detta på Transportstyrelsen sida "Mina Fordon".
Premiärturen gick perfekt. Nu väntar besiktning i morgon.
 
Toppen