• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

sjorog65

FD HBK Medlem
Inlägg
104
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
27139
Medlemskap
2023
Haha, snabbt svar :) Klart det är på Långholmen! Brukar bli en promenad dit upp när vi står på ställplatsen.
Du tar över Jannemickel.
 

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.625
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Det påminner om raukarna på Gotland, så jag gissar att du är på Gotland men naturligtvis är det ett alltför oprecist svar.
 

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.625
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Tack så mycket för det.
Var ligger denna temporära ställplats? Den finns absolut inte med i HBK:s ställplatslista men en och annan medlem har trots det stått här vid speciella tillfällen.
//Jan
0118.jpg
 

61lilwil

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Sala
HBK-Nr
16762
Medlemskap
2024
Känner inte alls igen varken bild eller ledtråd men drar till med Motala.... mest för att få fart på tråden igen. Tävlingen jag syftar på är Vätternrundan
/Liliane
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Hej Jan K ! Men tusan vad svårt detta var, drar till med Hammarö B K: s hallar där det utövas olika sporter, men också olika moment i hundsport t.ex agility, lydnad mm, vi har också i Kungsör en sk. hundsportarena inte stor men ändå ...
Hasse
 

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.625
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Hasse är närmast både geografiskt och framförallt när det gäller tävlingen. Vi är på en så kallad "länsklubbsutställning", dvs. en hundutställning på den här orten.
//Jan
0124.jpg
 

61lilwil

HBK Medlem
Inlägg
317
Kommun
Sala
HBK-Nr
16762
Medlemskap
2024
Aha! Då är du nog i Ransäter..... och framför dig går det ett par med ett gäng ”Kisar”. Keeshond är för övrigt en mycket trevlig hundras.:yes:
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
God morgon herr Klerung ! Jag undrar om Ni har varit i Selmas Sunne med Era hundar samt även passat på att kopplat av i "spat" så Sunne får bli min gissning
Hasse
 

Jan K

HBK Medlem
Inlägg
1.625
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2024
Inte Sunne. Vi är i ett brukssamhälle (Lista över bruksorter i Sverige – Wikipedia).
"verkstadsindustri, ursprungligen järnbruk".
Tyvärr har jag ingen mer bild. Om jag visar hela den första bilden, så avslöjas orten eftersom det står "<ortens namn> ishall" på en byggnaderna. Leta i Wikipedialistan! Eller varför inte hos SKK? Vi var ju på en länsklubbsutställning 2018.
//Jan
 
Toppen