• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Den snö som kom i natt har försvunnit från vägarna men ligger kvar på gräsmattan. Från slutet av veckan kommer det att bli fint väder så ni behöver inte oroa er.
Välkommen hem!

Var har jag tagit den här bilden?
IMGP0162.JPG
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Denna välbesökta på plats för husbilsåkare gränsar till en våtmark som är naturreservat och ett kul ställe för oss som gillar o vandra o kika på bl.a fågel IMG_6946.jpg
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Tyvärr Tommy men Flamingos var rätt :) En ledtråd till om jag vänder mig typ 180 grader från var jag stod när jag tog första bilden så ser jag här en annan stad. IMG_8691.jpg
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Hmm nu var jag tvungen o gå tillbaka o kika så jag inte missat något inlägg men så var det inte. En stor välbesökt ställplats Såg dock inga svenskar idag och som vanligt trots lediga platser så frikampas det på andra sidan gatan.5.jpg 2.jpg
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Eftersom du också nämnde Portimao så får du rätt Men igentligen sökte jag namnet på grannbyn Alvor. Men jag ser ju att du besökt ställplatsen i Alvor och den är ju också nästan sammanvuxet med Portimao idag. Så över till dig :)3.jpg
 
Toppen