• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Håller med dig, någon större variation på bilderna är det sannerligen inte. ;)

Ledtrådarna har gett att det är varmt, det är varken Duna du Pilar eller St. Peter-Ording, här är det mera sand än på hela Sylt, det är inte i USA , det är alltså i Europa och du kör husbilen, ........ men törs du köra din husbil i den sanden?

Lite snålt....

Men jag chansar igen och nu gissar jag på något ökenområde i Almeriaområdet, som fått agera bakgrund i massor av westernfilmer. Där är det i alla fall varmt, torrt och stenigt.

TommyD
 

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
När det regnade hela sommaren i Sverige så var det varmt här. Och jag är inte i närheten av någon strand då jag är i en öken. Cirka 45 mil till närmsta hav. Jag är inte i Spanien utan mycket mer norrut. Fler ledtrådar till nästa bild. Bild 7. 7 Öken.JPG
 
Senast ändrad:

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
Och jag som hade fler bilder att visa, men det var väl rätt enformigt? Erwin Rommel övade sina trupper här innan dom drog till Afrika. Spåret är ditt Belar.
 

Bilagor

  • 8 Öken.JPG
    8 Öken.JPG
    2,6 MB · Visningar: 12
  • 9 httpsgoo.glmapsxdaoxPNnQP22.JPG
    9 httpsgoo.glmapsxdaoxPNnQP22.JPG
    2,8 MB · Visningar: 12

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Helt riktigt, Tony! Detta termalbad, Parco Termale del Garda, 3,5 km söder om Lazise vill vi verkligen rekommendera. Relativt dyr inträdeskostnad men definitivt värd varenda cent, enligt vårt tycke.
Var så god och ta vid!
//Kjell
 
Toppen