• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Oväder i Spanien

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.131
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Såja..., nu har ert spanska oväder kommit hit (gr) de har lovat 8-10bft med höga vågor och en massa regn under kvällen och natten..... Sitter just nu i Makris hamn.. Och har flyttat längre in i hamnen då lokalfolket sa att vattnet kommer säkert att stiga kraftigt i natt, men ändå känner jag lite oro för natten :eek:.... Just nu piskar regnet på hb... Vilket bara är till glädje.. För nu slipper jag tvätta hb. :twitcy:
Den dåliga bild tog jag ca kl 16.30 idag uppe ifrån en hög kulle.... Övre kanten på piren är ca 4-5 meter över havet... Och som vi ser så slår vågorna över detta... Och vid denna tidpunkt hade ovädret inte ens börjat, tyvärr har alla lampos slocknat i hamnen så det är nu omöjligt att se hur det ser ut.... Tänkte ta en runda senare i natt
Men men.... En sak i tager och just nu så är vi alla torra... Både invändigt och utvändigt.:twitcy:

IMG_20191222_163430.jpg
 
Toppen