• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Original

strangers hymer

HBK Medlem
Inlägg
100
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
15101
Medlemskap
2024
Chassiefabrikat: Fiat
Chassiemodell: ducato
Chassietyp: Standard
Motortyp: 2,3 multijet
Årsmodell Chassie: 2014
Husbilsfabrikat: Hymer
Husbilsmodell: 598 final edien förstår varför
Husbilstyp: Integrerad
Årsmodell Husbil: 2014
Ämnesområde: Fram o bakvagn
Vem kan däck och var kan man kolla om det är fel på de däck man har var kan man testa däck är fan så trött på vibrationer som tydligen aldrig är fel som har med bilen att göra ( enligt Hymer ) katastrof att man inte har någon oberoende att vända sig till biljäveln kostar ju multum är en 08 som ser husbilen som total frihet men om den ska vibrera fram tröttnar man snabbt / två glas vin och och sen timma och jävligt sne!
 

strangers hymer

HBK Medlem
Inlägg
100
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
15101
Medlemskap
2024
mijo8888 skrev:
Om jag läst rätt så är bilen en 2014 dvs. ny, jag hade åkt tillbaka till försäljaren.
bilen är 2014 1 år hymer ser inget fel har lämnat den till stockholm och örebro för grov asfalt i sverige enda svaret är det någon som har tid att provköra bilen och ge mig ett utlåtande så vore jag tacksam man tvivlar ju på sitt eget omdöme tiil slut Torvalla bil sa efter att dom provkört att jag hade haft otur å köpt en bil som låg i det övre registret av vibbar i väghållning är mycke nöjd med deras bemötande . Fan har en känsla av att något är fel hade jag en möjlighet skulle jag riva hela framvagnen i övrigt är bilen toppen:confused:
 

strangers hymer

HBK Medlem
Inlägg
100
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
15101
Medlemskap
2024
Bytte bort skiten ingen hjälp från Hymer men tyckte att de skulle få tillbaka bilen hade inta mage att sälja den till någon annan ett riktigt måndags ex.
Bytte till en ML-T Mercedes vilken skillnad på bil aldrig mer en Fiat så vansinnigt mycket pengar i mellan ( enligt Hymer inget fel) så hut går hem och Hymer har inte på något sätt tagit sitt ansvar utan snarare skinnat oss på så mycket pengar dom kan ( en bords skiva 7000:- ) utan att skämmas men som sagt hut går hem fortsättning följer.
 
Toppen