• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyköpt husbil

F

F.d. 55973

Guest
Sv: Nyköpt husbil

Hej!

Köpte min husbil till midsommar och har varit ute och åkt två månader
i Sverige, det är nog det bästa jag gjort. Jag har träffat så mycket snälla och trevliga människor utefter vägen. En kopp kaffe med Maggan från Borås i Bua
med sol och klarblå himmel.:):mh2:
Ha det gott!
 
F

F.d. 30754

Guest
Sv: Nyköpt husbil

GRATTIS Bettan, klart du vågar jag gjorde detsamma för två månader sedan och jag är äldre än du ;-)
Tänkte åka till Öland i slutet av veckan. Min tanke är att använda bilen året om. Hade en tanke om att nå södra Spanien under vintern men det blir bara en tanke.

Jag önskar oss lycka till med våra härliga husbilsköp.

Soliga hälsningar Anita
 
F

F.d. 51190

Guest
Sv: Nyköpt husbil

Hej, jätteroligt och vågat, har gjort samma sak!! Än så länge är jag bara på gården och "torråker" har inte bestämt riktigt än hur mitt husbilsliv kommer att se ut. Berätta gärna om ditt kommande husbilsliv om du har lust. MVH/Kina
 

HarleyStisse

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
22685
Medlemskap
2024
Sv: Nyköpt husbil

Kul med ny husbil

Vi hyrde husbil under fem veckor i somras när vi var i Australien, en blandad upplevelse där sista veckan var mindre behaglig, med skyfall och läckande tak och genomblöta sängar.... :twitcy: Detta till trots köpte vi vår första husbil i höstas någon månad efter hemkomsten, det blev några korta turer innan vi ställde av den för vintern.

Vi längtar nu till våren och att upptäcka det svenska campinglivet.
//Karin

:mcride:
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Nyköpt husbil

Hørtes nesten som den vi hyrde på New Zeeland i 2003. Den vi hadde i Australia 2002-2003 sviktet air conditioning, of der regnet det ikke i de 5 ukene. Eldre billige uthyrings husbilar her nede har lett en del feil. Det er dårlig vedlikehold som gir store feil over tid.
 
F

F.d. 50699

Guest
Sv: Nyköpt husbil

Jag tycker att du är modig.Har du satt upp mål för var du vill åka? Hälsn. Bibbi
 
F

F.d. 51404

Guest
Sv: Nyköpt husbil

Hej vi köpte vår första husbil i sep förra året...använde den några ggr o längtar nu att få ut den ur vintergatan... vi är noviser i camping världen så det blir nog många tabbar o mycket lärdomar men otroligt kul... vi kke ses efter vägen nånstans gång...ha en trevlig husbils sommar alla / ing-marie
 
Toppen