• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

nya i klubben

F

F.d. 16446

Guest
Tjena läget med er alla?:) jag och min brossa är ny här på
husbilsklubben.se äfter som att vi köpt en ny husbil och vi ska sälja båten men det vill jag inte att vi ska jag vill båda :swoon: jag är i från karlskrona och jag är snart 11 år :yes: brossan är lika gamla för att vi är tvilingar :D hoppas att alla mår bra:spinny: hoppas att vi får nya vänner genom detta forum:wideeyed: under sommaren;)
 
F

F.d. 28710

Guest
Sv: nya i klubben

HEJ JAG HETER ANNIE VI SKA ÅKSÅ SÄLJA BÅTEN VAD HETER NI
 
F

F.d. 5513

Guest
Sv: nya i klubben

Jag är också ny här men vi ska ha kvar vår båt för den är ganska liten
 
F

F.d. 11439

Guest
Sv: nya i klubben

hej jag heter elin och är 13år................ vad kulit att fler ungdommar hittat hit:D
vi har ingen husbil just nu:'( vi har sålt våran dettleffs och har köpt en hobby:D
men den får vi inte förren tidigast typ april lr nått sånt.....

ozzo åker vi utomlands med husbilen 4veckor varje sommar:wink: :blabla:det
är jätte kul:spinny:
 

Lasse R

HBK Medlem
Inlägg
71
Kommun
Gävle
HBK-Nr
2888
Medlemskap
2024
Sv: nya i klubben

Hej jag heter Frida & är 12år och jag undrar om någon av er har någon MSN adres så kan vi sitta å adda varandra:p:msn_tongue::msn_tongue::msn_tongue:
 
F

F.d. 582

Guest
Sv: nya i klubben

Halleuu alla^^ Kul med fler ungdomar:) Jag heter Anna för er som inte vet detta, och jag är 14 år. Min msn är gummiankan_anna@hotmail.com>.< hatar namnet men pallar inte göra en ny:) Jaao, de a allt för mej den här gången;) Kram på er<3
 
F

F.d. 8977

Guest
Sv: nya i klubben

Hejsan :) Är ny här :p Jag heter Fannie och är 15år. Mina föräldrar har snart köpt en husbil, kommer den 4 maj :D Jag skulle vilja bli HBK Ungdom, hur blir man de?? =)

Jag har några djur också =) 4 marsvin var av 3 som jag ställer ut på utställningar =) och sen så ska jag få en sheltie valp (en hund ;P) till sommaren :D
 
F

F.d. 9965

Guest
Sv: nya i klubben

Hej hej,
Vi är lite äldre vi och hämtar vår husbil 4/5 också! Första bilen och vi är såååå spända och kommer att ställa massor av frågor!
hälsar Annika från Simrishamn:)
 
Toppen