• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny ställplats på Costa Brava i Spanien

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Vi som tar hand om våra husbilsplatser i bakgrunden har gått över till högsta beredskap och är redo att snabbehandla ärendet så fort det skickas in. ;):):D


Vi ligger i och för sig alltid i högsta beredskap, fast det gäller nog mest @BoEr, han är snabb som attans, min högsta beredskap har nog en lägre nivå om jag tänker efter... :confused::oops:;)

Nu finns väl alla uppgifter som ni behöver för publicera den här nya och spännande ställplatsen, en ecoplats!

Ställplatsen ligger alltså i provinsen Murcia, inte på Costa Brava,

TommyD
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Vi har väl enbart koordinater och namn, dvs saknar uppgifter om markunderlag, antal platser, servicefaciliteter, priser, foto, mm. Ofta kan vi plocka/komplettera med sådana uppgifter från en bra hemsida, men den har ju knappt kommit igång. Dessutom, styrkan med vårt register är just att det är en medlems/husbilists beskrivning av respektive platser som finns där.

Jag vill inte gissa, sannolikt ingår WC, dusch, el, vatten, tömning grått och svart, WiFi, sopkärl och tvättstuga. Priset är kanske 12-13 €/dygn korttidsuppställning? Kan man enbart tömma/fylla? Priset i så fall?
Foton går inte att ta via Google av en ny ställplats, streetview visar antagligen alldeles för gamla bilder. Okay, man kan lägga in ett utsnitt av kartan i satellit "view". Men, ... Krystat.

Så, jag väntar på mer information, helst via ett inskickat formulär så att platsen hamnar i registret registrerad av en medlem som varit där, alltså helst inte av mej som webbare :(

Edit: Oops - Vi skrev samtidigt Jocke
 
Toppen