• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny Server

F

F.d. 55255

Guest
Sv: Ny Server

HEJ
Nu när jag äntligen börjat se efter ögon oprationen
så ser jag hur fantastiskt bra Hemsidan är PROFFSIGT.
Hälsningar
Arne:)
 
F

F.d. 6657

Guest
Sv: Ny Server

Troligen behöver jag fixa något med min dator, för ni andra får det ju snabbt.
Men gick in nu 21:03 och senaste inlägget var nog 19:57. Men jag har fått många mejl om frågor till "mig som husbilsdokter". Gör inget. Men nu får jag mejl från medlemmar, "hej hbk jag tycker kölis fortfarande ska vara det även om jag känner mig smickrad osv."

H. Olof
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Ny Server

Hej.
Jag ville bara se om vi blivit fler nu när det går snabbare att surfa här, Ja vad många ni är, sitter ni där och tittar på ställplatserna och väntar på att få starta husbilen, tyvärr kommer vi i "Rembrant gänget" inte att hinna rita upplevelsekartorna färdiga i hela Sverige innan säsongen startar, fast jag har haft kurs och lärt upp Kingen och Kjell och de har blivit riktiga "mästare på konstens bana" men vi får väl besöka de ev. saknade kommunerna ändå. Ja Håkan har gjort ett fantastiskt jobb med flytten till ny server, hoppas att han hittar "buggen" som gjort flera av oss till husbilsdoktorer, än så länge har jag bara rekommenderat 5 st att byta bil, nä skämt åtsido ta det lungt vi blir snart degraderade till glada och ressugna Husbilsklubb.se medlemmar igen.
blinkandet.gif_________ blinkandet.gif

Ja kul att se er. Nä nu tillbaka till ritbordet igen, förresten jag ser att några har tomma kaffekoppar fyll på dem med mer så surfar vi vidare.

/Postbilens pilot.
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Ny Server

George Orwell skrev en gång en bok som heter 1984.
Vem kunde ha en aning om att detta skulle bli sant 23 år senare och att storebror skulle vara Nisse!
Nu ska jag hämta en kopp kaffe.
;) ;)
Eva HB 9
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Ny Server

:cool: Om nu webben kan fixa så man blir Doktor bara sådär, går det inte att lägga in om att man kan bli en Riktigt Rik Milionär, det skulle jag verkligen inte ha något emot, jag håller tummarna för att det är genomförbart.
(fniss).:wink:
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Ny Server

Nu börjar man förstå hur Reefat El Sayed fick sin doktorstitel....
 
F

F.d. 55256

Guest
Sv: Ny Server

Det kanske ligger en " gravad hund" nånstans
Ove.G
 
Toppen