• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny Server

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
:music-icon: Tack Håkan :music-icon:

För att du lägger ner sån energi för att vi medlemmar ska kunna vara på vår hemsida.

Det var skillnad det, den nya servern är sk-t snabb.

Nu bara det blinkar till så har man nästa sida framme.;)

 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.584
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Ny Server

Du är otrolig Håkan, tack för allt jobb du lägger ner för att vi skall få en fantastisk hemsida.

Jag känner mig lite som en svikare som sticker iväg och njuter av husbilslivet när du och andra stannar hemma och jobbar med klubben. Fungera det trådlösa kommer jag att hålla kontakt så snart jag hittar någon lämplig hotspot.

Vi hoppas kunna var hemma igen, i ett stycke, lagom för att kunna var med på årsmötet.:twitcy:

Hälsningar
Marita & Gunnar
 

Bigge

HBK in Memoriam
Inlägg
816
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: Ny Server

Tack Håkan, det känns helt fantastiskt underbart att saker händer så snabbt när man klickar på något.:)

Bigge
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.818
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Ny Server

Prestanda är det inget fel på men en del forum slutade fungera vid flytten som ni kanske märkt. Inget är borta men några program som fungerade vid provflytten för ett par veckor sedan fungerade inte i eftermiddag när flytten gjordes.
Jag ville inte backa utan det var enklare att slå av funktionerna så länge.
Så det tar nog några dagar innan vi kommit underfund med vad som behöver korrigeras. Det är en väldig skillnad för mig också när jag ska uppdatera, det som tog timmar tidigare går på några minuter.
Innan du kommer tillbaka Gunnar så är Reseberättelserna tillbaka och då måste du givetvis lägga in din resa som "belöning" för att du kommer att få så fin solbränna och njuta av Husbilslivet i Södern.....:twitcy:
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Ny Server

Jaaaa nu ja.
Nu vaknade Posten, vilken skillnad på hastighet, kan man råka ut för fortkörning på internet?
Tack Håkan för detta enorma arbete.
 
F

F.d. 4575

Guest
Sv: Ny Server

Jag vill framföra ett tack från styrelsen
Carina-Leif-Lisa-Gert-Kent
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Ny Server

Många tack, Håkan från Kungsbacka

Imponerande snabb överläggning..

Mvh

Dag
icon14.gif
 
F

F.d. 3232

Guest
Sv: Ny Server

:yes: :yes: Ja du Håkan vad skulle vi göra utan dig??????????:twitcy: :twitcy: Undrar Kenth & Lisbeth.
 

Lasse-125

HBK Medlem
Inlägg
669
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: Ny Server

:twitcy: Ja vill oxå Tacka Dej Håkan!:twitcy:
Vilken tillgång för en klubb att ha såna
som Dej och alla andra entusiaster som
jobbar så mycket ideellt. Ingen nämnd
och ingen glömd.
Mvh.Lasse:twitcy:

 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Ny Server

Hej på Dig Håkan. Nu förstår jag vilket fantastiskt jobb Du lägger ner på klubbens Hemsida. När hemsidan släcktes ner var jag ute och helt plötsligt så kom det upp en annan sida och jag trodde att min Dator hade blivit Kapad. Jag stängde av Datorn fort som ögat och gick inpå min bärbara och då hände det igen. Senare kunde jag läsa om vad problemet var tack vare Dig.
Nu när allt är o.k. igen så vill vi tacka Dig för att Du gör det möjligt för oss vanliga dödliga att surfa runt på klubbens hemsida.
Tack Håkan från Kurt o Monica.
 
F

F.d. 52908

Guest
Sv: Ny Server

Tack Håkan !!
Tur att vi har dig och dina kunskaper i klubben. / Sören
 

Ingo

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
210
Medlemskap
2024
Sv: Ny Server

Vill passa på att tacka för en mycket profsigt gjord hemsida.
 
Senast ändrad:

KuMaNi

HBK Medlem
Inlägg
1.331
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2024
Sv: Ny Server

Tack Håkan för ditt stora engagemang för Husbilsklubben. Känns ovärderligt att du är webbansvarig. Med förhoppning att vi övriga medlemmar kan stötta dig i ditt arbete för att ytterligare utveckla Husbilsklubben.

Många hälsningar från
Kurt & Margot
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Ny Server

Inte nog med att Håkan är en mycket kompetent web snubbe, han har silvertape med sig också! Nyår med er två var en klar höjdare!
 
F

F.d. 55262

Guest
Sv: Ny Server

;) Vi skall väl inte vara sämre som ny medlem, vi
tackar också för ditt enorma arbete.:wub:

Stig o Gittan
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Ny Server

Ja , hoppas att Ni har läst mitt INLÄGG att fr. o. m. nu Kallas Håkan för B L I X T E N.

Han är snabbare än min skugga, hls kurt.b
 
Toppen