• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

F

F.d. 29755

Guest
Hej Lennart och AnnBritt Heter vi kommer från Kungsbacka vt hoppas att vi skall trivas idenna förening Jag kommer säkert inte att tjata så mycke på datorn för det är inte min stora pasion men det skall bli roligt ändå men jag skulle in på bullentinen men det gick inte är det något mer man skall göra vänligen 272--Lenta:music-icon: :twitcy:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Ny medlem

Välkomna Annbritt o Lennart.
icon7.gif


Vi bor i Anneberg - eller lite österut, innan Annebergssågen.

Hälsningar

Anna o Dag
 
F

F.d. 29755

Guest
Sv: Ny medlem

Förklara dig är du snäll, vad menar du med "bullentinen"????
Bigge
Jag hamnade någon stans där det stog något om " Bullentinen Där jag inte kom in för att jag varinte medlem mendet var jag men det kanske inte gått fram för jag har inte fått något papper på att jag är medlem men jag har betalat och står som medlem på datorn Vänligen Lennart
icon14.gif
Medlem 272
 

Master

HBK Medlem
Inlägg
947
Kommun
Motala
HBK-Nr
134
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

Hej Bigge

Går man in i hjälp funktionen så står det något som "vanliga frågor (hjälp) om v bulletin"
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Ny medlem

Menas nog den köpta programvarans tillverkare som står längst ner på sidan somlyder:
Program från vBulletin® Version 3.6.4 Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.

 
F

F.d. 3232

Guest
Sv: Ny medlem

:mcride: Hejsan Ann-britt & Lennart välkomna till klubben.Jag ska till Kugsbacka lassaret och operera mej den 20-3 och 24-4 Sveriges bästa lassaret när det gäller knä operationer.MVH Kenth ifrån Hovmantorp.:wink: :wink:
 
Toppen