• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny i HBKlubben!

F

F.d. 3793

Guest
Goddag alla trevliga! Läste just att det skrivs för lite på denna sidan? Jag hamnar kanske fel men än sen? Tänkte bara tala om att vi köpt vår första husbil! Vi hade båt tidigare,men sadlade om i år! Nu ska vi ut på vägarna jag och gubben och våra 2 hundar!:yes: I denna bil En Pilote Atlantis från 98 den va dyr nog! ;) Det är jag Ingmarie som rattar bilen då min man har en nackskada och äter oftast medicin! :( Detta verkar vara en trevlig klubb och jag kommer säkert med frågor till er inom kort,vi ska försöka ge oss ut en sväng denna helg! Se om vi hittar något trevligt ställe vid Vätterns strand kanske i kylan! ;) Vi bor i Tranås och tar tacksamt emot råd och tips om allt! :spinny: Ha det bra så länge alla trevliga damer! :mh2: Ja givetvis de herrar som smygläser här också! ;)
 

quest

HBK Medlem
Inlägg
477
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2024
Sv: Ny i HBKlubben!

Välkomna!
Jag tror säkert Ni kommer att trivas.
Jag tror mig veta att det kommer många husbilar och en del Hbk are till Hornborgasjön denna helg.:)
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Ny i HBKlubben!

Välkommen hit till HBK, Billingen o Hunneberg kan normalt vara fint så här års , men kanske bättre till påsk , allt är ju senare i år, god tur på er hälsningar 6977
PS kolla på chattsidan framåt kvällen då brukas det ventileras en hel del saker DS
 
Senast ändrad:

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Ny i HBKlubben!

Goddag alla trevliga! Läste just att det skrivs för lite på denna sidan? Jag hamnar kanske fel men än sen? Tänkte bara tala om att vi köpt vår första husbil! Vi hade båt tidigare,men sadlade om i år! Nu ska vi ut på vägarna jag och gubben och våra 2 hundar!:yes: I denna bil En Pilote Atlantis från 98 den va dyr nog! ;) Det är jag Ingmarie som rattar bilen då min man har en nackskada och äter oftast medicin! :( Detta verkar vara en trevlig klubb och jag kommer säkert med frågor till er inom kort,vi ska försöka ge oss ut en sväng denna helg! Se om vi hittar något trevligt ställe vid Vätterns strand kanske i kylan! ;) Vi bor i Tranås och tar tacksamt emot råd och tips om allt! :spinny: Ha det bra så länge alla trevliga damer! :mh2: Ja givetvis de herrar som smygläser här också! ;)
Kanske inte fel, men ska man nå stora grupper så gå in på under markisen o gör era inlägg
 

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Inlägg
1.160
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Ny i HBKlubben!

Vi vill också hälsa er hjärtligt välkomna i "Gänget" här trivs vi som fisken i vattnet och det hoppas jag ni också ska göra. I klubbens stora härliga gemenskap får man råd tips och hjälp med allt mellan himmel och jord. Så när frågorna kommer så ställ dom i "markisen" då brukar det inte ta många minuter innan svar kommer . Här hittar man också många smultronställen att besöka. Hittar ni egna så dela gärna med er av dom här. Vår erfarenhet är också att vi fått så många vänner både som vi träffat och gjort husbilsturer tillsammans med. För att inte tala om alla vänner vi "känner" men inte ÄNNU har träffat.
Så ha det gott kanske ses vi på vägarna.
MVH Gunilla & Rolf:bye::bye::dog::mh:
 
F

F.d. 3793

Guest
Sv: Ny i HBKlubben!

Tack kära ni!
Jag tänkte bara säga hej till er damer på denna sidan!:yes: Men tack för tips om var man ska skriva! Inte lätt när man är ny!:swoon: Ja vi ses nog nånstans på vägen! :)
 
Toppen