• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny i detta forum

J

jami53

Guest
Hej
Trevligt forum jag halkade in på.

Husbilskarriären för oss startade med att vi i ett antal år mitten och slutet av 80-talet hyrde husvagn och bilade runt Norden i flera omgångar. Drömmen om en husbil växte sig starkare och starkare. 1998 fick vi låna en husbil och drog till Norge, vilken upplevelse, vi var hookade. 2003 blev det ekonomiskt möjligt att skaffa en egen husbil och valet blev en Elnagh. Till sommaren bar det av ut i Europa, via tyskland, Österrike till Italien och Frankrike. Jag tror inte att jag behöver beskriva upplevelsen då jag ser att flera i detta forum har gjort ungefär samma typ av resa.

Det skall bli intressant att följa inläggen med så många erfarna husbilsägare samlade på en plats.

Hälsningar från Janne med familj

P.s ett mycket proffsigt forum, väldigt trevligt upplagt!
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Ny i detta forum

Hej o Välkomna hit, att det är proffsigt skriver jag under på....duktiga gossar som startat det här. :D



Mvh
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.411
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Ny i detta forum

Hej Janne med familj

Hjärtligt välkomna till husbilsklubben.se

Här kommer ni säkert att hitta en hel del som kan intressera er
Hoppas att ni kommer att trivas med oss och att ni blir medlemmar också.

:) Carina HBK 6
 
Toppen