• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Musraseri

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Läste just i Expressen om ett nytt syndrom som kalla Musraseri.:confused: Det yttrar sig ungefär så här, att när det inte går tillräckligt snabbt att får upp hemsidorna och/eller navigeringen är krånglig så slår man hysterikt med musen i bordet och skriker till skärmen. Jag har råkat ut för detta "några" gånger.:mad: Läs mer om Musraseri på Expressens hemsida.
 
F

F.d. 2549

Guest
Sv: Musraseri

Läste just i Expressen om ett nytt syndrom som kalla Musraseri.:confused: Det yttrar sig ungefär så här, att när det inte går tillräckligt snabbt att får upp hemsidorna och/eller navigeringen är krånglig så slår man hysterikt med musen i bordet och skriker till skärmen. Jag har råkat ut för detta "några" gånger.:mad: Läs mer om Musraseri på Expressens hemsida.

Hej Eva - ja jag förutsätter att det inte var Hasse som huserade med musen. Vilket påhopp förresten. Hur gick det? Blev datorn som ny efter "reparationen"? Min fru Britt skulle starta vår Volvo V70, men ingenting hände - som hon uttryckte det. Hon gick ur bilen och sparkade på vänster framdäck i ren frustration. Jag kom till undsättning, satte mig i bilen och vred på startnyckeln - motorn startade. "Där ser du,"
sa Britt.
Vad vi lär av detta kan kanske vara olika beroende på könstillhörighet.
För den som ser mig som en elaking vill jag hänvisa till ikonen.
farbror Claes
 

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Musraseri

Mera ilska:
http://www.kossan.se/irriterad_paa_sin_dator.htm

Annan episod ur verkliga livet:
Taxichauffören fick inte igång sin bil, gav upp, steg ur och gick till bakluckan, öppnade den och kollade omgivningen om han var observerad.
Ingen fanns inom synhåll och då slet han fram yxan som låg i bagageutrymmet och högg ilsket in den i bakskärmen.
Efter en tyst minut vickade han loss yxan från skärmen och slängde in den i bagageutrymmet, drämde igen bakluckan och gick in i huset.

En stund efteråt kom killen från den lilla byns enda bilverkstad körande, parkerade, sa ingenting till den väntande och helsure taxichauffören, öppnade motorhuven på den trilskande bilen och började jobba.
Strax därpå var felet fixat, ingen hade fortfarande sagt något till den andre, taxichaffisen satte sig i sin bil och med högt motorvarv drog han iväg till den nu förmodligen lika sure kunden som fått vänta.

Jodå, de kände varandra ganska väl, meken och chauffören och förutom telefonsamtalet var tydligen all kommunikation dem emellan överflödig och förmodligen också riskfylld!

Undrar just hur den taxichauffören fungerade i trafiken... :rolleyes:
 
Toppen