• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Miller Eire Lakes 2007

F

F.d. 55770

Guest
Jag har köpt en husbil enligt rubriken av 2007 års modell. Tyvärr saknas det instruktionsbok. Kan någon tipsa om hur och var man kan få tag i eller kanske låna för kopiering.
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: Miller Eire Lakes 2007

Jag hörde med återförsäljaren, i mitt fall för Dethleffs och fick hjälp därifrån. Iofs var den väldigt dyr.. men det förtäljer väl inte historian
 
F

F.d. 55770

Guest
Sv: Miller Eire Lakes 2007

Tack för svar! Tyvärr kunde Generalagenten (Husvagnssvensson) bara bidra med en allmän beskrivning av hur saker fungerar i en husbil och inte en enda beskrivning av var jag hittar vad i bilen.
 
F

F.d. 55770

Guest
Sv: Miller Eire Lakes 2007

Tack för ditt svar.
Jag förstår att det är svårt att scanna en bunden bok. Tror du att du kan scanna valda sidor? Det som är mest angeläget för mig är vilken typ av vattenpump som finns samt säkringsschema och hur symbolerna på displayen skall tolkas.
 

Kjell27

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Töreboda
HBK-Nr
12940
Medlemskap
2024
Sv: Miller Eire Lakes 2007

Här kommer den engelska bruksanvisningen från 2005 avseende bland annat Miller. Vad jag vet finns ingen på svenska mer än den som redan publicerats här.
 

Bilagor

  • Manual Miller Sea 2005.pdf
    955,1 KB · Visningar: 34
Toppen