• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Megaliner

Megaliner

FD HBK Medlem
Inlägg
8
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
19919
Medlemskap
2022
Tänkte åka till Torreveija i vinter. Har miljödekal till Tyskland, behövs dekal till Frankrike och Spanien. Var skaffar man dem isåfall. Tacksam för svar.
 

Helena&Rolf

HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Åtvidaberg
HBK-Nr
10108
Medlemskap
2024
Det är fantastiskt, fyllde i och betalade 9 januari, alltså i onsdags, fick mail att det är på väg. Ligger i postlådan idag, måndag 14 januari. Det kallar jag service av högsta klass. Den Franska
 

sacce

HBK Medlem
Inlägg
2.498
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2024
Ladda ner appen Green-Zones så ser du var du behöver dekal...i appen kan du mata in din bils uppgifter så visas det i kartan var du kan köra utan eller med dekal.
 

MikeOnWheel

HBK Medlem
Inlägg
35
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
20007
Medlemskap
2026
Hej Sacce!
Jag har Green-Zones- appen men kan inte på något vis hitta hur jag ska lägga in mina fordonsuppgifter. Har du tips?
Undrar Mikael
 

Langerstorm

HBK Intresserad
Inlägg
89
Kommun
Göteborg
Längst ner till vänster klickar du på vehicles, klicka sen på + längst upp. Sen väljer du typ av fordon och vilka miljömärken du har. Detta kan sen ändra via Edit-länken upptill vänster. Klicka sen på Map så ser du var du kan köra.
 

MikeOnWheel

HBK Medlem
Inlägg
35
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
20007
Medlemskap
2026
Längst ner till vänster klickar du på vehicles, klicka sen på + längst upp. Sen väljer du typ av fordon och vilka miljömärken du har. Detta kan sen ändra via Edit-länken upptill vänster. Klicka sen på Map så ser du var du kan köra.
Tack!
Visade sig att jag behövde uppdatera först.
/Mikael
 
Toppen