• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Manualer Dethleffs Globetrotter -91

F

F.d. 27463

Guest
Sv: Manualer Dethleffs Globetrotter -91

Lite manualer jag hade liggandes
Till en Fiat Dethleffs Globetrotter 1991

Försöker ladda hem pdf-filerna, men får följande felmeddelande när jag klickar på dem:

Jontemon, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Den vanligaste och troligaste orsaken är att den funktion du försökt använda kräver att du är HBK Medlem eller att sidan är inaktuell.
2. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
3. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.


Är det någon som har möjlighet att skicka dessa till min e-post? jonasenbom@hotmail.com

Tack på förhand!

Mvh
Jonas
 

sm1nvv

FD HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Gotland
HBK-Nr
25467
Medlemskap
2022
Tack hsberger. Intressant läsning att läsa och drömma till innan vi hämtar vår bil. Vet inte om manualerna är kvar i den.
 
F

F.d. 22252

Guest
Tack hsberger, jag har ju en annan bil men det är ju fiat och dethleffs så mycket var lika, har ju slitit med att lära mej allt men nu fick jag allt som behövdes på en gång TACK!
 
F

F.d. 54841

Guest
Hej!
Manualen verkar endast gälla bodelen?
Är det någon av er som vet hur man kommer åt startbatteriet på Fiat Dethleff Globetrotter? (Jag har en -92:a)
Undrar vänligen
Josihanna
 
Toppen