• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Majas vårresa 2019 till vinländerna Schweiz, Italien, Frankrike och Tyskland

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Nu har Maja varit ute på en vinresa igen. Givetvis berättar vi även om naturupplevelse, vägval, ställplatser och lite kultur också. Välkommen med i vår lilla reseberättelse.
 

Bilagor

  • Majas resa till Schweiz, Italie, Frankrike och Tyskland våren 2019..pdf
    1,9 MB · Visningar: 422

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.522
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Hej

Tack för en fantastisk reseskildring. Vilka otroliga vinkunskaper ni sitter inne med. Man önskar att man var med.

Vi hörs o ses

Åke & Gittan
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.599
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Det vore kul om ni ville dela med er av några av era tips i min FBgrupp Vincampingar och ställplatser.
 
D

Deleted member 11118

Guest
Trevlig läsning, några besök på de vingårdar Ni varit blir det senare i år.
 

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Tack vänner för er respons. Vi har genom åren haft så mycket glädje o nytta av andras reseberättelser så vi försöker ge lite tillbaka med våra enkla berättelser. Sedan är vi ju tacksamma att vi lyckades genomföra denna resa trots att vi har lite halvdan hälsa!

@Livibil Jodå, visst delar vi med oss i din FB-grupp om du så önskar. Skicka gärna ett pm som berättar vad och hur.
 
Toppen