LTC TV

Tråd startad i 'Multimedia' av Ola Jäverbo, 13 Augusti 2019.

Taggar:
  1. Ola Jäverbo

Ola Jäverbo HBK Medlem

Kommun:
    Varberg
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    28229
    Hej Om någon ser detta så undrar jag över kablarna som är anslutna till TV:n. Ser att det är typ någon bildöverföringskabel eller liknande. Jag antar att det har att göra med att kunna visa bilder. Men var sitter eller finns andra änden av kabeln? Är den möjligen ihopkopplad med min Pioneer 4400?
    Det finns inbyggd DVD både i TV samt Radio. Det finns ett USB uttag i ett av handskfacken, kan den höra ihop med dessa kablar? Kan TV vara ihopkopplad med högtalarna i bilen?

Tacksam för svar

Bilen är en Burstner Nexxo T660 Moonlight edition, 2012:a

ltc_tv_hbk.jpg

2. Wizard

Wizard HBK Medlem

Kommun:
    Mark
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    5342
    I vår HB var dessa kablar kopplade till radion (Pioneer) så man fick ljud i bilens högtalare. USB-uttaget är väl till för att uppdatera radion tror jag, jag använde aldrig detta. Det finns bra instruktioner att ladda ned från nätet.

3. Benny56

Benny56 HBK Medlem

Kommun:
    Linköping
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    18929
    Köpte en ny för några dagar sen och de kablarna var ju med. Då jag bara kopplade på 12 voltsmatning och en Chromecast är jag inte hundra, men det ser ju ut som ljudkablage.
    För övrigt verkar det vara en toppen TV! USB uttaget på TV:n klarar att driva Chromecasten!

4. ILoR

ILoR HBK Medlem

Kommun:
    Vänersborg
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    20915
    Har upptäckt att Chromecast i HB tvn drar 1 GB/ tim vid streaming.

5. Johan&Marie

Johan&Marie HBK Medlem

Kommun:
    Mjölby
    Medlemskap:
    2021
    HBK-Nr:
    25563
    Så är det och det är inget konstigt med det . Men bra attt tänka på om man har dåligt med surf .

6. Västkustcamparen

Västkustcamparen HBK Medlem

Kommun:
    Ale
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    24499
    Kablarna i TV:n:
    Röd o vit är ljud, gul är bild

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.