• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

LPG installation med Aluflaska

Vidaliv

HBK Medlem
Inlägg
107
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
9925
Medlemskap
2024
Vet någon var man kan installera det i Stockholmsområdet-Mälardalen.
Hälsar Eva o Beppe som äntligen kommer till skott med bättre gasinstallation
tre veckor före avresa söderut.
 

Vidaliv

HBK Medlem
Inlägg
107
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
9925
Medlemskap
2024
Sv: LPG installation med Aluflaska

Hej ingen av Gasfyllarna du föreslog gör installationer däremot så hänvisar dom till just Örebro. Det blir lite lång resväg tycker vi. Norrköping installerar också. Men stort Tack
 

Vidaliv

HBK Medlem
Inlägg
107
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
9925
Medlemskap
2024
Sv: LPG installation med Aluflaska

God fortsättning på julen och tack för svaren.
Det blir den 8/1-18 i Eskilstuna vi får gasjobbet gjort. Bra pris som vi redovisar efteråt.
-Och bilen hinner väckas ur vintersömnen före avresan 13/1 när det bär av mot Marocko.
Eva och Beppe
 

JanneB

HBK Medlem
Inlägg
1.391
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
20110
Medlemskap
2024
Hej Eva och Beppe,
Jag är säker på att Ni njuter av den härliga resan till värmen. Hur gick det med alu-gasol installation i Eskilstuna? Har Ni installerat en eller två alu flaskor, och utvändig påfyllning? Är Ni nöjda med resultatet? Hur mycket har det kostat? Jag frågar då jag planerar göra det också: en alu flaska (behåller kompositflaskan som reserv under resor). Hälsningar Janne
 

Vidaliv

HBK Medlem
Inlägg
107
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
9925
Medlemskap
2024
Äntligen ett svar från oss. Det blev firman utanför Eskilstuna. Det blev ett jättebra jobb, tog ung. två timmar allt fint och har fungerat bra. Kostnad 6300kr inklusive utvändig påfyllnad och fyra adaptrar. Tel till Mikael som gjorde jobbet: 016-344080. Hälsningar Eva o Beppe
 
Toppen