• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Lagning av ett hål i en Omnistor markis

Agneta.S

FD HBK Medlem
Inlägg
10
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
10886
Medlemskap
2022
Chassiefabrikat: Ford
Chassiemodell: Fordfiat
Chassietyp: Standard
Motortyp: 92 kw/125 Hk
Årsmodell Chassie: 2006
Husbilsfabrikat: Hobby
Husbilsmodell: Hobby Ak 650
Husbilstyp: Alkov
Årsmodell Husbil: 2006
Ämnesområde: Ospecificerat
Hej har en markis en Omnistor som gått sönder, har bara sett transparent lagnings lapp, men de passar ju mest bara till när det är en reva, hur gör man när det är ett hål på ca 3x3 cm, markisen är blå, söker en blå lagnings bit, finns det, är tacksam för svar, åker snart en längre tur till Danmark, vill gärna få markisen lagad innan dess.:)
 
F

F.d. 55348

Guest
Prova med Casco Liquisole. Jag lagade taket på ett förtält med det och det höll i dom år jag hade tältet kvar. Finns på Clas Ohlson, OK m.m.
 

harmony

FD HBK Medlem
Inlägg
83
Kommun
Värmdö
HBK-Nr
7210
Medlemskap
2022
Leif & Rita skrev:
Prova med Casco Liquisole. Jag lagade taket på ett förtält med det och det höll i dom år jag hade tältet kvar. Finns på Clas Ohlson, OK m.m.
Köpte lagningslapp till min dunjacka,finns i flera färger,sitter som berget,köp hos skomakarn på köpcenter,Ivar
 
Toppen