• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kvarndammen?

F

F.d. 55334

Guest
Finns det någon där ute som har vågat sig på att handla på Kvarndammen skulle jag bli väldigt glad för info om det var OK. Antingen här eller direkt till mig.

Mvh
Agneta W :oops:
 
F

F.d. 23327

Guest
Sv: Kvarndammen?

Harr några kompisar som handlat där och jobbar ihop med en fd änställd därifrån.
Vi har även haft lite maskiner inlämnade för försäljning där
Dom brukar vara tämligen seriösa med sina besiktningar i alla fall sedan så tycker väl jag personligen att auktionsgrejen tenderar att driva upp priset lite väl högt.
Det som är billigt är sådant ingen vill ha och då brukar man själv inte vara intresserad heller ju :)
 
I

Iveco 35

Guest
Sv: Kvarndammen?

Har gjort ganska mycket affärer med kvarndammen, ser dom som mycket seriösa.
Olle.
 
F

F.d. 53837

Guest
Sv: Kvarndammen?

Jag har köpt 2 bilar och husbilen jag har nu.. :)
Har inga negativt å säga.
Har funkat väldigt smidigt..

/Robban
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Kvarndammen?

Har köpt tre objekt där under åren det har inte varit några problem, men man bör se över objektet att det stämmer med beskrivningen från besiktningsmannens bedömning, när det står "oljesöl" behöver det inte vara allvarligt utan ev någon packning som är dålig. Men man får kolla punkterna som är skrivna i av besiktningsmannen.
Jag köpte "Postbilen" av dem och när jag ansåg att en sidoinbuckling på ca:6 cm inte var normal karosskada och de sade att besiktningsmannen hade bedömt den så, då frågade jag vem som höll i den vita käppen när han kände efter det saknade reservhjulet, men det var dock inga problem att få slutpriset justerat för avvikelserna efter överenskommelse.
Postbilen har nu fungerat i 11 säsonger så vi är nöjda med de objekt vi köpt av dem och deras bemötande.
 
F

F.d. 55520

Guest
Sv: Kvarndammen?

Har köpt husbil på kvarndammen kan verkligen rekommendera dom
Bra pris. Har inte behövt utnyttja någon garanti.
Bosse:spinny:
 
Toppen