• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kraschad Ipad ??

Bengt.O

FD HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Tibro
HBK-Nr
8764
Medlemskap
2023
Skulle återskapa min Ipad via iTunes och när den var klar försökte jag starta den men detta var ej möjligt, det som händer är att skärmen är vit med äpplet synligt, går ej att komma längre. Har också kopplat den till datorn men den får inte kontakt med iTunes, vad göra någon som har ett tips??
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.810
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Hur länge har du väntat? Låt den stå med äpplet, ansluten till datorn, åtminstone någon timme eller mer så kommer den säkert tillbaka.
 
F

F.d. 53814

Guest
Det är inte ovanligt att det skiter sig om man har för bråttom och börjar trycka på div knappar när den ska igång efter reset,
Gör om reset och återinstallering och ge den lite tid så löser det sig nog.
 
F

F.d. 53585

Guest
"Ibland börjar iPaden krångla eller låser sig och får man problem som inte går att få till så prova göra en hård omstart innan du blir galen. För galen blir man när det krånglar med tekniken.

Hård omstart gör du genom att hålla in hemknappen och av/på knappen samtidigt, LÄNGE! Du ska hålla in båda knapparna tills den har startat om helt och äpplet kommer fram vid start."
 
Toppen