• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kenwood+Garmin

K

Kurt Lindgren

Guest
Hej! Jag har haft svårt att göra som instruktionerna säger då det gäller att installera de nya uppdateringarna som kommer till DNX 4230 BT. Det började med uppdatering till 2017 karta och nytt för i år är Garmin express Gör allt själv (ring mig sen) om det är problem osv. Ska sägas att JR Larmcentral i Lindome hjälpte mig förut. De installerade även en POI app till mig. Jättebra app som går på kordinater där du befinner dig för att söka ställ eller campingplats i närheten. Har haft stor hjälp med denna. Jag skulle uppgradera gpsen för att vara fräsch för min resa nu i aug. som går via Lettland och neråt till Spanien med div stopp. Garmin kunde inte ta i det Inte mitt bord. Kenwood Norköpnig var nästa samtal Men då det finns en uppsjö av GPSer fans inte min där Menybilden är inte samma som beskrivningen. Men jag ringer i morgon och då löser det sig hoppas jag. Vad jag vill säga är att det är inte lätt att vara GPS användare i dessa tider, Ser fram mot resan Kurt:)
 
Toppen