• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Jul i husbilen

turbin

HBK Medlem
Inlägg
2.706
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
10155
Medlemskap
2025
Sv: Jul i husbilen

Hej, har gjort det dom sista 2 jularna men inte i år på grund av div saker. Så nästa resa blir jokmooks marknad. Har varit där några gånger och det är en höjdare vill jag lova.
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.178
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Jul i husbilen

Både Jul & Nyår söderut i husbilen. Brukar vara riktigt mysigt med ca 15-16˚C ute istället för blåst, regn och sedan blixthalka på västkusten. Hade det varit åtminstone lite torsnö med riktig frost, då hade det varit kul att stanna ”hemma”.
 

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Inlägg
313
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2024
Sv: Jul i husbilen

Finns det några av er som tänker fira Julen i Husbilen i
södra Sverige? Småland, Blekinge, Skåne, Västra Götaland?
 

PC300

HBK Medlem
Inlägg
280
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
13358
Medlemskap
2024
Sv: Jul i husbilen

Husbilen står utanför dörren så kanske en nostalgistund med en kopp glögg på julaftonskvällen... Bättre än ingenting. Längtar efter sommar och semester .
 

farfar66

FD HBK Medlem
Inlägg
117
Kommun
Motala
HBK-Nr
18918
Medlemskap
2022
Sv: Jul i husbilen

Portugal / Tavira med sol och stillsamt firande där både jag och min hund Buster kan avnjuta någon läckerbit som kan sköljas ner med ett glas vin.
 

Avarage

FD HBK Medlem
Inlägg
1.488
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
9269
Medlemskap
2021
Sv: Jul i husbilen

Japp, Tandådalens Camping.
Komma bort lite och framför allt få en vit torr jul med skidåkning på både längden och tvären.

// Niklas
 
Toppen