• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Intressant artikel om Tyska ställplatser.

Stefan1962

HBK Intresserad
Inlägg
33
Kommun
Tyresö
Hej
Ursäkta att jag lånar tråden. Fick detta mail igår. Någon annan som fått denna? Är den äkta tro?
Kan inte förstå vad jag missat.


Sehr geehrter Stellplatz-App-Nutzer,

vielen Dank, dass Sie unsere App nutzen.

Wir haben ein Anliegen:

Sie haben Ihre Registrierung noch nicht abgeschlossen. Wir hatte Ihnen zu Ihrer Registrierung einer Bestätigungsmail geschickt, mit der Bitte, einen darin enthaltenen Link zu klicken und Ihre Registrierung zu bestätigen. Wir haben Ihnen bisher auch ohne die Bestätigung eine Nutzung gestattet. Zukünftig wird das nicht mehr möglich sein.



Falls Sie diesen Link nicht bis zum 02.05.2018 bestätigen, müssen wir Ihren Benutzeraccount für die App anschließend auf inaktiv setzen und Sie müssen sich an unseren Login-Kundensupport wenden.



Mit freundlichen Grüßen,
Ihr promobil Stellplatz-Radar Team
 
Senast ändrad:

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.601
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Det står att du inte har aktiverat ditt konto, och att du ska klicka på länken för att aktivera det.

Nyfiken som jag är, öppnade jag länken i en "sandlåda", så nu bör ditt konto vara aktiverat.

Pålle
 
Toppen