• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hyra lägenhet i San Agustin

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Hej är det någon som känner till detta område om vi kan köra och parkera nära detta hus med husbil 8,5 m lång 3 m hög
Loma-asunnot ja huvila San Agustín, Kanariansaaret | 3 makuuhuonetta, vuodepaikkoja 6 - Kaunis huvila yksityinen Solar lämmitetty allas, ilmastoitu ja Wi-Fi - 8006765
Loma-asunnot ja huvila San Agustín, Kanariansaaret | 3 makuuhuonetta, vuodepaikkoja 6 - Kaunis huvila yksityinen Solar lämmitetty allas, ilmastoitu ja Wi-Fi - 8006765
Google Maps

Vi planerar att hyra detta hus till julen 2018 åt familjen när de kommer på besök då vill man ha husbilen nära för vi planerar att sova i bilen
På Google maps borde huset var halvfärdigt
Mvh Ulf Wikar
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Ulf, jag känner till området, har bott alldeles i närheten under många år.

Det är en relativt smal väg nedanför fastigheten och där kan ni inte stå.

Alldeles i närheten av fastigheten ligger Svenska Arbetsgivareföreningens
Rocas Rojas och i deras 500 område har jag sett en husbil stå parkerad
för några år sedan. Om det var godkänt av Rocas Rojas vet jag inte.

Att få ok från dem är säkert svårt.

Det finns andra områden i San Agustin där ni kan stå, men det blir en bit ifrån
fastigheten och på gatan, inte speciellt trevligt.

Huset ligger trevligt, nära stranden och relativt nära Centrat.

Tommy
 
Senast ändrad:

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Nere i Campo International i Maspalomas kommer ni inte att ha några problem att parkera husbilen. Kanske inte så spännande område, men lugnt, tryggt och nära fastigheten.

Välkomna till Spanien, skynda er... Idag har vi haft 24 grader och sol, så sent som kl 19.00 hade 18,6 grader i Altea.

TommyD
 

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Välkomna till Spanien, skynda er... Idag har vi haft 24 grader och sol, så sent som kl 19.00 hade 18,6 grader i Altea.

TommyD[/QUOTE]

Det tar nog minst en 1,5 vecka har över 400 km till Helsingfors Måndag morgon i Stockholm, tisdag kl 12.00 har vi gastank installation i Örebro efter det drar vi söderut
 
Toppen