• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilstjejerna

F

F.d. 819

Guest
Jag är en av de nya medlemmarna. Det skulle vara roligt om det finns intresse för en gemensam husbilstjejernaträff eller självåkande husbilister
Själv har jag inte planerat något ännu, men blir glad om jag får följa med och stanna till på någon trevlig plats. Ser fram emot att få höra från er!
Alla Hjärtans Dag Hälsningar
från Bea
 

Egil 84

HBK Medlem
Inlägg
388
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2024
Sv: Husbilstjejerna

Hej Bea.
Jag har ett mål detta år och det är att börja köra vår husbil.
Jag har varit lite feg hittills.
Skulle vara roligt med en tjejträff. Jag tror att det är flera som
frågat efter det.
Gör vi utflykter över någon helg skall vi ringa dej ,så kanske vi
kan träffas på någon trevlig plats.

Kramar på Alla Hjärtansdag från Gunilla & Egil Hbk 84
 
F

F.d. 4272

Guest
Sv: Husbilstjejerna

Det skulle kunna vara kul.
Jag försöker isåfall hänga på om allt stämmer med skiftgången.
Passar isåfall på nån gång när den käre maken jobbar, så får han sitta i lastbilen och "titta på naturen"
och vara lite avundsjuk.
Vi får väl se framåt vårdagar om det går att få till nåt...//Lotta
 
F

F.d. 15719

Guest
Sv: Husbilstjejerna

Verkar finnas stort intresse för den här frågan.

Under fliken Damernas och tråden Damträff pågår en liknande diskussion och planering - där kan du Bea hitta namn på fler självständiga tjejer.

/elisabeth
 
F

F.d. 819

Guest
Sv: Husbilstjejerna

Hej Elisabeth, Tach för hjälpen.Undrar om damträffen blivit av, jag skulle vilja vara med om det blir en träff, kanske kan man prata om platsen vid påskträffen? Hälsningar Bea
 
F

F.d. 819

Guest
Sv: Husbilstjejerna

Hej Jonny o Lotta, Tack för svaret !
Först idag läste jag under Damernas om Damträffen. Undrar om damträffen blivit av, jag skulle vilja vara med om det blir en träff, kanske kan man prata om platsen vid påskträffen? Jag åker gärna med efter 1:a april, (har inga vinterdäck) Min tel.nr är 08-935536 ,Hälsningar Barbara
 
F

F.d. 819

Guest
Sv: Husbilstjejerna

Hej Gunnila o Egil Tack för svaret !
Först idag läste jag under Damernas om Damträffen. Undrar om damträffen blivit av, jag skulle vilja vara med om det blir en träff, kanske kan man prata om platsen vid påskträffen? Jag åker gärna med Er efter 1:a april, (har inga vinterdäck) Min tel.nr är 08-935536 , Kära Hälsningar Barbara
 
F

F.d. 12259

Guest
Sv: Husbilstjejerna

Hej Bea! Detta med tjej träff tog jag upp i höstas o där var ett vist interesse for det, det vore kul med en träff for bare tjejer. Ser att du ochså ska till Påskträffen vi kan jo fortsätta pratet där. Ha det bra vi ses till Påsk. gurli
 
F

F.d. 819

Guest
Sv: Husbilstjejerna

Hej Gurli, tack för svaret, vi kanske kan träffas på vägen och ha sällskap till Skattegård.
min tel nr är 08-93 55 36 eller mob 0736 - 983915
Hälsningar från Bea - Barbara Birgersson
 
F

F.d. 15144

Guest
Sv: Husbilstjejerna

Hej
jo, vi tycker det skulle bli roligt och jätte trevligt med en tjej träff :)
EN RIKTIG TJEJHELG :)
KRAM
 
F

F.d. 9200

Guest
Sv: Husbilstjejerna

Jag är en av de nya medlemmarna. Det skulle vara roligt om det finns intresse för en gemensam husbilstjejernaträff eller självåkande husbilister
Själv har jag inte planerat något ännu, men blir glad om jag får följa med och stanna till på någon trevlig plats. Ser fram emot att få höra från er!
Alla Hjärtans Dag Hälsningar
från Bea
Hejsan det låter kul med tjejhelg. Jag har aldrig haft husbil men har tänkt mig att skaffa en lite längre fram. Nu är jag ute efter råd. Den skall helst vara runt 5 m. Gärna ett garage också där jag kan få plats med en stor hundbur. Jag håller som bäst på att försöka få fram info om mått. Jag vill gärna ha alkov för då tjänar man in lite plats inne. Sovplats för 2 pers räcker. Kan också tänka mig att plocka bort t ex en soffa inne för att få plats med hundbur. Först skall jag sälja en husvagn Polar och en Volkswagenbuss. En begagnad husbil runt 100000 kr har jag tänkt mig. Är det sant som ryktet säger att det ofta är svåra fuktskador i alkovbilarna?
Hälsningar Maud
 
Toppen