• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilslandet levererar

axgren

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
376
Medlemskap
2024
Hej
Vi skulle dra iväg med husbilen i veckan och upptäckte 1 min för start att vi hade vattenläckage på varmvattenledningen......
Eftersom detta var en Lördag så fanns det bara ett alternativ: Av med allt vatten..På med en vattendunk.
Vi drog till Ånnaboda Camping för övernattning..
På Söndagen chansade vi på att det fanns reservdelar på Husbilslandet Kristinehamn
Verkstaden STÄNGD....
Men vad hände ..En av de trevliga försäljarna hämtade en nyckel och vi fick gå in och kolla lagret..
Resultat: Under Söndagen allt fixat med ny slang och koppling.....

Jag vill med detta Tacka Husbilslandets Personal för mycket god service och hjälp..dessutom bjöds det på korv med bröd.....:
 

Bestliner

HBK Medlem
Inlägg
2.606
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Husbilslandet levererar

Det är husbilslandet i ett nötskal. Jag har köpt fyra bilar av Jonas och han och Niklas är nog grabbarna som skrivit boken om service. Visst de tjänar pengar på bilarna som de säljer men du är i säkra händer och med kompliserade saker som en husbil är det vad som räknas
Handlar man av husbilslandet är man i goda händer.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Husbilslandet levererar

Bekräftar bara det vi redan visste av egen erfarenhet.... Jonas med kollegor är nog svårslagna om det blir en utnämning av Sveriges bästa husbilsföretag.

Genomseriösa!

Trevligt att få se andra med samma erfarenheter som skriver om det, tror det uppskattas och bekräftar att hög servicenivå uppskattas, om än inte alltid betalar sig direkt ekonomiskt.

TommyD
 

Lena & Björn

HBK Medlem
Inlägg
1.609
Kommun
Kungsbacka/Lefkas
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2024
Kan bara hålla med om att Husbilslandet är ett av Sveriges mest trevliga företag. För riktigt många år sedan köpte jag en beg LMC husbil där. I många år skickade dom en Marabou chokladkaka som julkort... på väg norrut ett år så passerade vi för att hälsa på. Det blev en ny husbil att åka vidare med. Bara positiva upplevelser före och efter köp. Roligt med företag som verkligen tar hand om sina kunder.
 
Toppen