Husbilskalles resa

Tråd startad i 'Husbilskalle' av Michael Johansson, 15 Februari 2009.

1. Esbjörn

Esbjörn HBK Ställplatsgrupp

Kommun:
    Osby
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    2497
    Det finns en film som heter "Förföljd i luften", där killen sover i flygplanet, precis som du Kalle.

Ludde Kuddsson gillar detta.
  2. Ludde Kuddsson

Ludde Kuddsson HBK Medlem

Kommun:
    Kungsbacka
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    1356
    Hualigen! Här finns knappt 2G-nät! Jag dööööööör! Till slut lyckades jag ladda upp en bild på min vardag, sippandes på en drink vid poolkanten 3DEAAA71-3058-4EE2-BB85-7019117B035C.jpeg

Emppu, Chippen, husbilar och 8 andra gillar detta.
  3. Ludde Kuddsson

Kommun:
    Kungsbacka
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    1356
    Yepp! Arlanda var helt riktigt! Jag har bott på ett görfräckt vandrarhem som heter Jumbo Stay, en gammal Jumbojet 747 som är ombyggd till boende. Vi bodde i cockpit och hade utsikt över landningsbanorna, så himla coolt! Ett måste för den som är flygintresserad!

4. Ludde Kuddsson

Kommun:
    Kungsbacka
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    1356
    Åhnej.... jag som hade det så skönt här, nu ska jag tydligen till Borås....:(:(:(

5. Chippen

Chippen HBK Medlem

Kommun:
    Södertälje
    Medlemskap:
    2021
    HBK-Nr:
    12955
    Kalle fyllde 10 år den 15 Februari 2019, utan kalasbilder.:(

Läste igenom delar av tråden och började fundera, hur har Kalle det nu?:)

Lena Gunnarsson och Eva & Hasse 9 gillar detta.
  6. Michael Johansson

Michael Johansson HBK Medlem

Kommun:
    Nybro
    Medlemskap:
    2021
    HBK-Nr:
    663
    Ack vad tiden går! Det känns som om det var igår när Kalles mamma (Annikka) sydde och knåpade ihop allas vår Kalle. Tanken var då att han skulle vandra från den ene till den andre klubbmedlemmen för att på så sätt skapa tillfällen för möten mellan medlemmar och anledning till att skriva var han befann sig.

Egentligen kunde det lika gärna ha varit vad som helst, en porslinsfigur, en plastblomma eller en trädgårdstomte eller ...... Nu har det visat sig att det inte blev riktigt som jag och Annikka hoppades. Kalle har blivit lite av en långliggare alltför ofta och de snabba och täta skiftena av värdar har till stor del uteblivit. Synd, men vi får hoppas att det ändrar sig och att Kalle får åka med i många nya husbilar under det kommande decenniet.

Lasse-125, Åsa o Hasse, Oboyen och 3 andra gillar detta.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.