• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbil med både långbäddar, alkov och soffa framåt och bakåt?

F

F.d. 54895

Guest
Hej!
Vi har börjat titta efter vår första husbil och man blir ju helt yr av alla modeller och varianter! Vi har kommit fram till att långbäddar bak i bilen för de två tonårsbarnen skulle vara bra och en alkovsäng för oss vuxna. Så långt inget konstigt eller svårt att hitta. Men vi vill Inte ha en integrerad bil, utan bältade platser både i färdriktningen och ”baklänges”. Finns detta? Någon som vet?
 

Argos 747

HBK Medlem
Inlägg
482
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2024
Hej lmc har det tror den heter 834 alkov långbäddar bak och soffgrupp med 4 bälten i bodelen mot varandra är boggie 5 ton.
 
F

F.d. 54895

Guest
Tack för svar! Väldigt stor bil! Hur tänker ni som är vana vid husbil när det gäller hur man sitter när man åker? Jag tänker att två långa tonåringar sitter bättre mittemot varandra än bredvid varandra när det ändå finns så mycket utrymme?
 
Toppen