• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hur stänger jag av ljudet?

F

F.d. 55554

Guest
Hur stänger jag av ljudet som kommer varje gång sidan laddats färdigt?
Detta UTAN att stänga av ljudet helt, det är INGEN lösning på mitt problem!
Mycket irriterande när jag vaknar på natten och inte kan sova, då brukar det hjälpa med en runda på Hbk!!:yes:

Jojje
 
F

F.d. 52548

Guest
Jag bockar av mobildata när jag lägger mej.
Tyst o skönt. På morran sätter jag på den Då rasslar det till.
Krya på dej Georg. ❤️
 
F

F.d. 14324

Guest
Vad är det för ljud som låter?
Det enda jag känner till är att det låter "blip" när ett chattinlägg postas, men det låter ju bara just när det postas, inte varje gång sidan laddas.
Men om jag minns rätt så har även jag har irriterat mig på på ett ljud när någon skickat ett privat meddelande till mig via chatten och det tog ett tag innan jag fattade var det kom från, skulle möjligen kunna vara det som är problemet

Skulle det vara "chattljud" som stör dig så går det att stänga av, så här:
  • Tryck på nedpilen näst längst till höger i chatten
  • Ta bort bockarna i rutorna för de saker som du inte vill ha ljud för

upload_2019-2-10_16-52-53.png

Fast det kanske är nåt annat som är problemet, dock kan jag inte komma på något annat just nu som ger ljud i forumet.

mvh jocke
 
F

F.d. 14324

Guest
Perfekt, du kan ju även kolla för säkerhets skull utifall du har någon som startat en privat chatt med dig som ligger oläst och triggade igång ljudet, kolla om du vill genom att trycka på knappen jag markerat med rött:

upload_2019-2-10_17-41-55.png

mvh jocke
 
Toppen