• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälpsam personal

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Vi är i Peniche på ASA Motorhome Home - ASA Peniche några veckor tillbaka. Här är dom verkligen hjälpsamma.

Hasse hade problem med att ekrar hade gått av i bakhjulet på sin cykel. Han gick till receptionen och pratade med killen där. Han ringde en del samtal och sa att det skulle komma hit en cykelreparatör. På eftermiddagen så kom det hit bil och hämtade cykeln. Efter två timmar var han tillbaka med nya ekrar på plats. (Ekrar hade Hasse skickat med). För detta ville han betalt 5 €.

DSCN2926.JPG
På vår motorhuv så hade lacken börjat flagna. Hasse pratade med en annan personal om detta och han skulle fixa någon som kom hit och hämtade huven. Efter någon vecka så kom dom. Monterade bort huven, satte plast över motorn och körde iväg med huven.

DSCN3412.JPG
DSCN3414.JPG
Nästa dag så kom dom tillbaka och satte dit den nylackad och fin. Kostnad 80 €.

Fantastisk bra service tycker vi.
 
Senast ändrad:

WalsanJ

HBK Medlem
Inlägg
248
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
3204
Medlemskap
2024
Sv: Hjälpsam personal

Så bra att det finns prisvänlig service ännu i övriga Europa, service till bra pris alltså!
Men jag får iaf berätta att jag ringde en bokhandel i Vetlanda den 13 dec-17 och dagen efter
14 dec.17 hade jag boken jag beställt i lådan! Med faktura o bet. dag 12 Jan -18!
Priset: 10.00 under Bokklubben! De visste ej vem jag var!!
Nu har jag betalt fakturan och jag är imponerad!!
I Sverige alltså!
God jul o fin fortsättning i solen!
Kunde tyvärr inte åka denna vinter...
;)W& B
 

Jack & Eva

HBK Medlem
Inlägg
674
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
15760
Medlemskap
2024
Sv: Hjälpsam personal

Samma ställplats hjälpte oss i februari med nya framdäck och en ny gastub (Portugisisk), när vi skulle fara hemåt efter stora problem med mitt hjärta. Även Belar (HBK) va' där och stöttade min hustru!!
Jack43
 
Toppen