• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

"HBK Årsmötesgolf 2015" den 18 maj

F

F.d. 50620

Guest
Hej alla golfvänner!
Datumet för "HBK Årsmötesgolf 2015" närmar sig - vi är i stundom 18 bilar samt 30 golfers som har anmält sig.

Ni som ännu inte hunnit att anmäla Er - Gå in under
Träffar på gång - vidare går du in under - HBK Årsmötesgolf 2015 - och anmäler Er.

Tanken är att vi träffas söndagen den 17,de - mitt på dagen någon gång.
Efter lunchen så spelar vi korthålsslingan - 9 hål - ingår i grundpriset och därefter laddar vi för mingel med grill och långbord (våra egna bord som vi sätter ihop). Tag med egna grillrätter

De som hellre önskar spela stora banan på söndagen mot egen kostnad gör givetvis det - Ring gärna 011-340091 eller gå in på GIT och boka i sådant fall.

På måndag den 18 ds kl 08:00 går första bollen ut - ni som önskar och vill betalar 100,- för kaffe och smörgås efter 9 spelade hål samt lunch efter tävlingen.

Prisutdelningen håller vi direkt efter tävlingen eller ev i samband med måndagens mingelkväll - vi får se vad som passar bäst.

För de som stannar till tisdag den 19,de så är det ok att spela korthålsslingan - ingår också i grundpriset - innan hemfärd.

Sving Lugnt
//Thord
 
Toppen